2 günde bitti akıcı etkileyici bir dizi. Dizide tek üzüldüğüm o adama olan vefasızlık sanırım. Çok bekledim görüşmelerini anlık da olsa. O olmasa sen olmazdin ey harmon. Ama o son foto benim bile gözümü doldurdu.
O değil de alkolle o kadar hapı alıp sen nasıl zehirlenmedin kuzum? Bence mantık dışı olan sadece buydu.
Acayip derece hoşuma giden dizi. Bu yıl izlediğim en iyi dizi demek isterdim ama sene boyu toplasan 3 dizi ya bitirdim ya bitirmedim. O yüzden kendi çapımda abartıyorum.
Ama çok hoş geldi. Temposu olsun, 60'larda geçmesi olsun, hikayesinin işleyişi, yerli yerinde diyalogları.. Ve her şeyin 7 bölüme sığdırılmış olması..
anlatılan kadar şok etkisi yaratan bir dizi olmamakla beraber izlenebilir. ben matrix'i ilk çıktığı zaman sinemada izledikten sonra hiçbir filme ya da diziye çok iyi diyemedim.
--spoiler--
o kadar gerçekçi bir hikayeydiki, sonunda gerçek olmadığına şaşırdım ve ulan madem kurgusal hikaye yazıyorsunuz, bay schaibel ile yeniden görüşme sahnesi yazsaydınız diye sinirlenmemek elde değil.
--spoiler--
kaliteli bir dizi olarak başlayıp son derece kötü bir finalle bitirmiş dizi. feminist bir tavırla başlayıp amerikan propagandasına dönmeyi hiç de yumuşak olmayan şekilde yapması son derece iticiydi.