allah belasını versin boyle dızının. 2.5 ay yana yakıla bekledıgım dızıye bak hele.... Daha ılk sanıyeden afakanlar bastı benı... 1 sezon nasıl gecer boyle yaaaaa.... Barı ırfan ın erkeklıgını almıs olsunlar da bır nebze ıcım rahatlasa... Yoksa valla bılla seyretmeyecem dızıyı.