suskunlar

entry1204 galeri33
    397.
  1. ecevite ayar oldum lan oturdu resmen herifi savundu

    cebraili göremedik bi türlü..

    komiserin düştüğü durum da süperdi...
    1 ...
  2. 398.
  3. 399.
  4. Final sahnesinde Sarı'nın, pasif gardiyanı, öldürdükleri umut gibi hap kutusunu ağzına boca ederek öldürmesi ve "umuta onu unutmadığımı söyle" demesi ve adamın ölmesi şahaneydi.
    1 ...
  5. 400.
  6. --spoiler--

    ahu'nun okuduğu mektupta ecevitin babasının ahu'ya "hapishanede öyle acılar çekilir ki oraya düşen kişi ile çıkan kişi bir olmaz" demesi onun geçmişinde de benzer bir durum olabileceğini düşündürttü. ecevit'in babası ecevit çok zor durumda iken ona yardım edecek ve bu nedenle ölecek diye düşünüyorum. gerçi gençliğinde hem karısının hem oğlunun hayatının içine sıçmış ölsün zaten de bana göre dizide olma nedeni bu.

    adli sicil kayıtları suçun cinsine göre belli süreler sonunda silinebiliyor, çocukların sicillerinin adli sicilde temiz görünmesi normal. ancak polislerin kullandığı sistemde silinen kayıtlar da görünüyor, yani işe gireceksiniz savcılıktan iyi hal evrakı istediler, "adli sicil kaydı yoktur" olarak yazıyor aldığınız evrakta ama herhangi bir nedenle polis sizi araştırıyorsa geçmişe dönük silinmiş maddeleri de görebiliyor. gurur'un bu kişilerin ortak yanının aynı çocuk hapishanesi olduğunu en azından bunların ıslah evinde kaldığını tespit etmiş olması gerekirdi şimdiye kadar. hatta ilk gün.

    tanıklarını hastanede damat'la bırakmaları çok inandırıcı olmadı, sarı erketeye yatmalıydı. ben orada ecevit'in babası olaya el koyacak diye düşündüm ama mahkeme sahnesinin çok çabuk ilerlemesi, mahkemenin suçlular lehine sonuçlanacağına işaret ediyordu. öyle ya adamlar suçlu bulunsa dizi biter.


    --spoiler--
    2 ...
  7. 401.
  8. bana dizi izletmeyi başarabilen türkiyenin başarılı dizisidir. allah eksik etmesin..
    0 ...
  9. 402.
  10. Şimdilerde kitaptan ziyade bu isim altında dizidir. Repliklerine hayran kalır insan.
    (bkz: Suskunlar dizisi)
    1 ...
  11. 403.
  12. dünkü bölümde ecevit gurur'a öyle bir ayar vermiştir ki o ayar ona bir ömür yeter

    --spoiler--
    o kadar güvenmeyeceksin kendine
    --spoiler--
    1 ...
  13. 404.
  14. yayınlanan son bölümü itibariyle içimde azıcık can sıkıntısı, biraz burukluk ve çok büyük bir kalp ağrısı bırakmış dizidir.
    dizi sonrası diyebileceğim şudur ki, şimdiye kadar murat yıldırım'ı bu yaşa gelene kadar böyle abuk sabuk aşkı meşkli dizilerde oynatarak adamın enerjisini ve yeteneğini körelten yapımcılara selamlar olsun. ulan adamın içinde cevher yatıyormuş da haberimiz yokmuş. savaş baldar nerde, bu nerde ya!?

    --spoiler--
    ahu'nun mektubu, umut soydere vakası ve bunun üzerine ekibin verdiği duygusal reaksiyonlae bambaşkaydı. ekip ya birbirine oyunculuk anlamında çok iyi uymuş, ya da hakikaten bi hissiyat var bu işin arkasında. her şeyiyle on numara bir bölümdü.

    bir tek şeye canım sıkıldı o da ne yaparsa yapsın iki türlü de hayatı kaymış zavallı hüseyin'in kaderidir. yani adam konuşsa da ölecekti, konuşmasa da. konuşsa ayrıca karısı çocuğu filan da ölecekti. adam napsın cenderede. adam zaten hasta, kendi hayatının derdini unuttu yeminlen.

    fekat ve lakin, bu durum ne kadar adaletsiz gelse de, malesef ki, üzülerek söylüyorum ama, o şişe onun koltuk altında patladı ya, o hapları hatır hutur döktü ya ağzına, ben şimdiye kadar hiçbir türk dizisinde böyle güzel psikopat karakter, böyle tatlı tatlı adam öldüren birini daha görmedim. hoş, bilal'den de bu beklenirdi zaten.

    ayrıyeten, ecevit'in banyosunda geçen şahaaane ötesi sahneler de murat yıldırım'ın oyunculuğunun açık göstergesidir. saygı duyun.
    --spoiler--
    1 ...
  15. 405.
  16. 406.
  17. izleyicisinde kanser etkisi yaratabilen ve kalp acısı bırakan dizi. ezel'e de oldukça benziyor. müzikleri, intikam hikayesi, iyi plan yapan ercüment (ezel), kanı deli bilal (kerpeten ali).... vs.
    dizi şu an tv.'de izlenebilecek olan en iyi dizi bence. oldukça kaliteliydi ilk 5 bölümü. dizimizin ilgi çekici olan diğer iki yanı da pozantı cezaevi'ne gönderme (ki bu yönü cidden takdir edilesidir) yapması ve sleepers adlı amerikan filminden de arak yapmış olması.
    kavak yelleri'nin minesi olan aslı enver'i de eski güzelliğinde dizi'De görmek ayrıca güzel.
    --spoiler--
    özellikle bilal'in küçüklüğünü oynayan çocuğun şirinliği, saflığı ve trajedisi insanı etkiliyor.
    --spoiler--
    2 ...
  18. 407.
  19. yayından kaldırılsın istediğim dizidir. ağlamamak için kendimi 4 bölümdür sıkmama rağmen 5. bölümde salya sümük koyverdiğim için, daha fazla da ağlamamak için daha fazla görmek istemediğim dizidir. yapımcısından oyuncusuna herkesine bravodur. yok lan kaldırılmasın yayından.

    --spoiler--
    unutma, tek bi kalp senin için çarpan; hayat kurtarır.
    --spoiler--
    2 ...
  20. 408.
  21. o değilde sarp akkaya döktürüyor.
    --spoiler--
    bilal'in ahu'yu ecevit'e gönderişi mükemmeldi.
    --spoiler--
    4 ...
  22. 409.
  23. ihsan oktay anar'in muhteşem eseridir. gercekten bir osmanli masalinin icerisine girmek istiyorsaniz bu kitap tam size göre.
    0 ...
  24. 410.
  25. gerek eldivenleriyle, gerek o müthiş gizemiyle son bölümde gazanfer'in cebrail olduğunu ciddi ciddi düşündürmüştür. fakat ben gurur - gazanfer ilişkisi özellikle internette fazla dillendiği için senaristin bir şaşırtmaya gittiği düşüncesindeyim.
    0 ...
  26. 411.
  27. tuncel kurtiz yakinda kadroya katilacakmis iyice guzellesecegini umdugum dizidir.
    3 ...
  28. 412.
  29. mideye yumruk, yüreğe hançerdir bu dizi.

    artiz saçları ve her haliyle ecevit'i
    çocukluğunda sarışınken büyüdüğünde esmer olan hırçın ve bıçkın bilal'i
    çocukluğunda esmer iken büyüdüğünde sarışın olan güzel ahu'u
    çocukluğunda çocuk büyüdüğünde çocuk, gülüşü sıcacık ibo'yu
    ve bu işi başlattığı için zeki'yi
    seviyorum..
    2 ...
  30. 413.
  31. 414.
  32. Çok uzatılıp saçmalamasından korkulan dizidir. Tadında bırakılması tek dilektir.
    2 ...
  33. 415.
  34. Türkiyedeki orjinal(!) dizilerden biridir.

    -o eksileyen arkadaşım ya ironiden anlamıyor yada kardeş gibiydiler diye bir filmden bihaber.
    1 ...
  35. 416.
  36. --spoiler--
    ben mi yanılıyorum acaba ama gazanfer adlı yamyamı oynayan çocuk aynı zamanda uçurum adlı dizi'Deki sağır ve dilsiz berber çırağı oynaya çocuk değil mi?
    ayrıca iki dizi'de de "kuyudibi" adındaki mahalle başrolde.
    --spoiler--
    0 ...
  37. 417.
  38. yamulmuyorsam bu hafta yeni bölümü yayınlanmayacak olan dizidir. show tv.nin sitesinde kolaj yazıyo.
    1 ...
  39. 418.
  40. on numara dizidir, kaliteli ve sürükler insanı.
    1 ...
  41. 419.
  42. 2.bölüm
    --spoiler--
    bölümünde ahunun çocukluğundan gençliğine kadar olan kısımlar yer almaktadır. ahu mahallenin kızı olmuştur annesini kaybettiğinden dolayı ve herkes ona sahip çıkmaktadır.
    --spoiler--

    lan bir an kavak yellerini hatırlattı bana ahu lise uniforması içinde.. minenin de anası babası alamanyalardaydı.anneannesi ile büyük babası büyütmüştü. çok korktum bir yandan efe diğer taraftan deniz çıkacak diye neyse ki çıkmadılar..
    3 ...
  43. 420.
  44. müziklerinin niye sürekli tarz boyutunda değiştirildiğini anlamadığım dizi.

    ilk bölümde ne güzeldi, sırf müzikleri için ben bile izlemiştim. sanırım izleyici kitlesine nasıl hitap edeceklerine henüz karar veremediler.
    2 ...
  45. 421.
  46. her izlediğimde ağladığım ve bir daha izlemeyeceğim diye kendi kendime söz verip tutamadığım dizi.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük