ahmet kayanın nerden bileceksiniz şarkısı öyle uymuştur ki diziye, ilk defa bir şarkıya bu kadar anlam yükledim. Şarkıyı önceden de biliyor, sık olmasa da dinliyordum. Ama bu dizide yaşanan duygular şarkının bende olan yerini çok farklı boyutlara taşıdı. Ve ilk defa bi dizide geçen müzikten etkilenerek o müziği telefonumun zil sesi yaptım. Diziye gelince sanırım şarkı her şeyi anlatmakta...
tavsiye üstüne 3 bölümünü üst üste izlediğim ve beğendiğim dizi.
kurgu, müzikler ve çekim kalitesi oldukça iyi. ayrıca çocukların rol kabiliyetini takdir etmek gerek.
ama öyle sahneler vardır ki rol mü gerçek mi? ayırt edemez kitlenir kalırsınız. aslı enver ve sarp akkaya döktürmüş resmen. uludağ sözlük yazar ve okurları için upload ettim... http://youtu.be/Qt8IjnM-Vvc
bildiğin çakma "monte kristo kontu" olan dizi.
yok lan dur, o klişe geçmişti dimi.
öz entry : her ne kadar baştan sleepers'ı anımsatsa da çok daha geniş ve farklı bir senaryoya sahip güzel bir yapım. sarp üstad yine döktürmüş. tefo kaldığı yerden devam.
ecevitin avukat olarak çok yüceltildiği dizi. günümüz koşullarında o yaşta öyle büyük avukat olamazsın. tıpkı amerikan filmlerindeki genç ve başarılı avukat rolünü oynatmaya çalışmışlar ama yapmacık olmuş. hele hele müvekkillerini adalete teslim ederdi filan gibi bir cümle duydum ki, bir avukat benim müvekkilim aslında suçludur alın size delilleri dese o avukat o gün barodan şutlanır.
Avukatın görevi müvekkilini aklamak veya suçlamak değildir, müvekkilinin haklarını savunmaktır, müebbetlik bile olsa adam savunacaksın.
herkesin güzel dizi diye bahsettiği, benim de ulan neymiş şu dizi diyerekten internetten üç bölümünü art arda izlediğim ve psikolojimin halen yerine gelmediği dizidir. senaryo sağlam, ufak tefek hatalar var ama senaryo sağlam hacı.
(bkz: Ahmet Kaya) parçalarının giriş zamanlamaları, gerçişlerin yavaş ve duygusal olması en derinden vuruyor adamı, dizinin ön plana çıkan en büyük özelliği belki de bugüne kadar ki en iyi çocuk performanslarını izlememiz.