Konseyle ilgili bir şey söyleceğim. Abi ben şu olayı anlamıyorum "aç insanların yanında yemek konuşulmaz" denmesine acayip uyuz oluyorum. Hayır sanki afrikalıların, fakirlerin yanında konuşuluyor. Yarışmaya aç kalacağını bilerek katılıyorsun zaten.
Bir de her seferinde aynı tartışma yaşanıyor. Gönüllüler yırtınarak seviniyor ya da abes bir tavırları oluyor. Ünlüler de karşılığını veriyor. Bu sefer gönüllüler masum ayağına yatıp sanki kendileri kuzu, ünlüler kurtmuş gibi "bize böyle böyle yaptılar" diye acitasyon yapıyorlar. Üstüne de "bir dahakine biz de yapacağız" diye atar gider yapıyorlar. Sanki ilk kez karşı takım yapmış gibi uzaylı görmüş adam tavrı takınıyorlar. Hayır zaten sadece aile ödülünde duyarlı olmak konusunda anlaşmamış mıydınız önceki bölümlerde?