harika ötesi dizidir. normalde ismi alışılmış dizileri pek sevmem ama bu mükemmel. eskiden başladığım içindir belki. ilk 6 sezonu çok sağlam , 7-8 inci sezonları da güzel ama biraz sıkabilir. 9. sezon bayaa iyi. 10. sezon müthiş gidiyor. en sağlam sezonu diyebilirim. tatile girdiler. yeni bölüm gelse çok iyi olacak.
son sezonunu daha izlemedim ama mükemmel dizidir. doğaüstü şeyleri sevenler mutlaka izlemelidir. bu arada xxx seven yazarların seveceği sahneler de mevcuttur.
Hayatımın dizisi doyamadığım tekrar tekrar izlediğim asla doymayacağım. Beni kahkalkara hıçkırılara gözyaşına boğabilen nadir dizlerden. Hiç bitmesin hiç..
6. sezondan sonra izlemeyi biraktigim, ama hala devam eden dizi. Sictilar iyice arkadas. Soyle bi yorumlara baktim acaba kaldigim yerden devam mi etsem diye, yok izzleyenler de bikmis belli. Sacmaladilar arkds bi oluyorlar bi canlaniyorlar bu ne aga? ilk baslarda guzeldi iki avci kardes babalarini ariyorlardi intikam kovaliyorlardi. Sonra dunyanin en onemli iki insani oldular kiyameti durdurma falan. Bok oldu gibime geliyor.
6. Sezona kadar gelmemis olanlar icin coooook agir spoiler icerir coooook hemde:
En son Sam oluyordu kiyameti durdurmak icin. dean ise artik bitti diyr gidip lisayla aile kuruyor yasiyordu. Bi yil sonra sam geri geliyordu kendi dedesi ve kuzenleriyle calismaya basliyordu dean yokken. Sizce devam etmeli miyim kaldigim yerden sozluk? Heyecan atraksiyon var mi geri kalaninda?
10. sezon 5. bölümüyle artık eminim ki tanrı chuck. yok değilse dizi yapımcıları ve senaristleri bizimle taşak geçiyorlar başka bir ihtimali yok.
zaten 5. sezon finalinden beri düşündüğüm şey bana göre kesinleşmiş oldu. yok değilse 10 sezon boşuna izlemişim demektir.
200. bölümün sonunda gözyaşlarımı tutamadığım dizi. öyle de güzel coverı yapılmaz ki carry on my wayward son'un.. tabi bir de gözlüklü entel çakma senarist hatunun aslında taş olduğunu fark etmemle çevremdeki gözlüklü hatunlara farklı gözle bakmama neden olmuştur.
her sezonda olan off hep aynı şeyi yapıyoruz biraz gerçeklik biraz bizlik bir değişik bir şeyler olsun bölümünü 10. sezonun 5. bölümünde sunmuş dizidir.
2010 yılında tnt diye bir kanal vardı. Gece yarıları çok güzel eski amerikan dizileri çıkardı. Ramazan davulcusu site içimizden geçerdi. Bu dizinin tekrarları çıkardı. izlerdim kaçırmadan. Daha sonra pencereye çıkar seslikte binnaz dinleyerek sigara içerdim.