200. bölümüyle yine yarmıştır. fanbaseine sahip çıkması ve fanlarıyla ilişkide olan bir dizi olması dolayısıyla diğer dizilere oranla daha samimidir. onu başarılı kılan da budur. kendini tekrar etse de sevmekten geri duramıyor insan.
son bölümde yine duygulandırmış ve daha önceden ortadan kaybolan karakterleri tekrar hatırlatarak yine heyecan yaptırmıştır.
Mutlaka sevgili ile izlenilmelidir. Gerilim sahnelerinde elinizi sikica tutup yuzunu gogsunuze yaslayip gerilim sahnesi bitti mi diye yuzunuze masumca bakmasi paha bicilemez.
Birinci sezon duragan geldi bana, bakalim diger sezonlarda neler yasanacak.
uzun süredir izlemiyordum. 9x20'ye kadar geldim. yeni bir konu başlamış.
--spoiler--
şekil değiştirenler, kurt adamlar falan. true blood koktu buram buram. final yaptıydı true blood'da yaramı deştiler. neyse yeni katılan elemanlardan biri ne kadar karizma lan öyle. julian herifin adı. kurt adam ailesinin başı sanırım. bir yerden de gözüm ısırıyor ama çıkaramadım.
--spoiler--
10. sezona 1. bölüm ne kadar hareketli ise 2. ve 3. bölüm de o kadar durağan ve gereksizdi. bırakmanın zamanı geldi belki de. nitekim ilk 6 sezondaki heyecanı artık veremediği apaçık ortada.
Jensen ackless' ın bildiğin sıkılıp yapmacık olduğu dizidir. Yaprak Dökümü' ne döndü mübarek.
spoiler
Dean' in bir anda iyileşmesi pek bir tuhaf oldu, koskoca kabil' in mührü be adam. gelecek bölüme ilişkin bilgiyi cass' ten aldık, büyük ihtimalle dean, deanmon mudur deamon mudur nedir ikisinin arasında sıkışacak ve crowley sırf dean' i geri almak için yüzyılın ipneliğini yapacak. Ayrıca sam sen salaksın o bıçak crowley' e verilir mi?!?!?!
--spoiler--
boka sarmaya başlamıştı zaten. dean şeytan oldu biraz hareket gelir derken 3.bölümde tekrar insana döndü. çok çabuk oldu lan. bilmiyorum belki tam insan olmamıştır. ileride göreceğiz. ayrıca finalde bence tanrı işe el koyacak yeter amk diyip siktirip atacak hepsini.
--spoiler--
10.sezonu başlamış dizi. son sezonu olur inşallah, tüm sezonları izlemiş olan sıkı bir supernatural hayranı olarak artık bitmesinden yanayım, zira diziyi fazlasıyla uzattılar, artık konu bulamıyorlar ve diziyi yegane izleme sebebim winchester biraderler ve crowley'in esprileri,ha bir de castiel'in felsefi yaklaşımları.
10. sezonda the road so far' la birlikte carry on my wayward son' u duymayınca izleyesimin hiç gelmediği dizi.
önceden ilk bölümde hep tahmin ediyorduk, sam ve dean' in kimin peşine düşeceğini. şimdi olaylar nasıl gelişecek pek belli değil ama artık bu sezondan sonra bitmesi temennimdir bir spn hayranı olarak.
crowley iyi hoş da bu dean sapkınlığından sıkıldık be gülüm kaç sezondur.
birkaç gün önce yaptığım sam gene ağlayacak tahmini de tutmadı, biraz daha güçlü bir sam var karşımızda ama tahminimce sezonun sonunda dean tam olarak insanın olmanın bir yolunu sam sayesinde bulacak.
Ankara' dan istanbul' a döneceğim gün yeni bölümü yayınlanacak, içime dert oldu hemen izlemeliyim. Sapık gibi düzenli olarak başlığına entry giriyorum.
Long live crowley, long live demon dean.
Büyük ihtimalle bu sezon bol bol sam tribi izleyeceğiz.
-ben demiştim deaaan, normal hayat istiyoruuuam :((((
edit: yukarıdaki işaret sam' in olası bir repliğidir.
yeni sezonu iple çekilen dizi. ben değil de, bir arkadaş.
rock bazlı göndermeler, sezon finallerinin jeneriğinde wayward son çalması, sağlam kanlı giriş sahneleri, megatron dahil tüm dini motiflerin yer alması; sevme sebeplerinden.
kabil, cain abimiz de çok başarılı bir çalışmaydı.
bir bölümde Tanrı'nın gelerek ortalığı toplamasını bekliyorum.