Çok sevdiğim bir dizi. 2012 den beri takip ettiğim. Ama aptal gibi paylaşımcı bir insandım. Ve bu diziyi ailede herkese yaydım. 24 saat spn oynuyo evde O zaman amk. Kuscaktim ama sıkılmıyorum da aşıktım diziye. En son eroin gibi ablamın sabah akşam verdiği diziyi aniden kesmesi ile yokluğa düşüp ulan izlenesi değil mi idi acaba dizi o sıkıldı ise bende sıkılmalıyım düşüncesi hakim olunca model ya amk bende izlememeye başladım. çobanım ya o benim. Bildiğiniz koyunm.
ulan eskiden gün saydığım dizinin dün yeni bölümü çıktı unutmuşum izlemeyi. son sezonda biraz sapıtan dizi. ama yine de vazgecilmezim cunku cidden hayatimi bi nebze de olsa değiştiren dizi.
dizi öyle bir hal aldı ki, kimin amacı ne? kim iyi? kim kötü? şeytanlar aslında iyiler mi? aslında melekler kötü mü? tanrı var mı? var ise nerede? neden hiç bir şey yapmıyor? Sam ve Dean ölümsüz mü? kabil'in mührü ne olacak? .....
işler iyice karıştı artık. tabi yine de supernatural'sız olmaz ama kafamda da deli sorular.
ne kadar severek takip ettiysem de (teee ilk sezonundan beri) artik kabak tadi vermeye baslamis dizidir. bitirsinler diye bekliyoruz ama elemanlarin en iyi yaptigi sey oldukten sonra dirilmek. su tanriyi bi bulup öldürseler de biz de kurtulsak, diye düsündügümdür.
Son bölümüyle (bkz: the james gang) (bkz: ashes the rain and i) gibi güzel bir şarkıyı hayatıma sokmuş, ikinci dövme olarak da anti possession yaptırmama vesile olacak dizidir.
Izlemeyenler ergen dizisi diye bok atsınlar.
iyiden iyiye boka saran dizi. halbuki 8.sezon gayet güzel başlamıştı. demon dean bir sezon götürürdü, en kötü kabil markla bir sezon vahşet içerebilirdi. sıçtılar sıvayamıyor senaristler. nereye varacağı belli değil. eski bölümlerin hatırına izliyoruz.
Şeytanların, meleklerin insanoglu ile kanka olduğu, ölenlerin cennet, cehennem, araf gezdikten sonra canlari sıkılıp tekrar dunyaya dondukleri fantastik bir dizi.
nasıl bir dizi olduğu merak konusu. yorumlara bakarak diyebilirim ki 4. sezondan sonra kötüye giden, türklerdeki gibi 100 sezon çekelim amua goym açgözlülüğü yüzünden 10 sezon çekilmiş bir dizi izlenimi bıraktı bende.
son bölümde dean in ergen haline geri dönüşü aşırı komikti. hele de şu sam le yaptığı konuşma
sam: noldu
dean: motele gelirken bindiğim otobüste taylor swift in bir şarkısı çalıyordu ve hoşuma gitti sam, çok hoşuma gitti.
10. sezonuna an itibariyle başlayacağım dizi. hayatımda bu kadar çok ölüp dirilen karakterler görmedim. dizideki can sıkıcı iki noktadan birisi budur. bir diğeri ise her sezon mutlaka dean ile sam in yolları ayrılıyor. senaristin takıntısı var sanırım bu konuda.
ama bu dizi sırf sezon sonu bölümlerinde çalan kansas - carry on wayward son şarkısı için bile izlenir. eskiden dean' in chevrolet' te ne güzel glam glam müzikler çalardı. herhalde son dönemlerde justin bieber' cılar artınca "artık müzik çalmayalım abi bebeler bilmez bu müzikleri" demiş olmalılar ki artık çalmıyor.
Saçmalıklar barındıran dizi ve bu sürekli gözüme batıyor. Örnek vermek gerekirse Sam ve Dean ölmek üzere, klasik bir supernatural bölümü, yine son anda kurtuluyorlar. Kimse de demiyor ki abi bak Castiel diye biri var, adını söyleyince hemen geliyor. Adam koskoca melek. Yok, o bölümde misha collins'in oynamaması gerekiyor o yüzden kimse Castiel'den bahsetmiyor ama bu saçma. özüne baktığımızda, ölüyorsun lan sen. Tamam biz izleyenler olarak bir şey olmayacağını biliyoruz ama senin bilmemen lazım. Tüm seçenekleri kullanman lazım.
6,7,9 sezonları sıkcıdır, ama geri kalanları ortalama bir deneyim verir. Zaten CW dizisini sıkılmadan, ortalama bir zevkle izleyebiliyorsanız öpünüz başınıza koyunuz.
ama 10. sezon beklemediğim düzeyde iyi gidiyor. 11 final olsun ama artık, yeter.
Bir de dikkat ettim ki, ben bu dizideki kötülerden nefret edemiyorum, hiçbir dizide-filmde kötülere sempati duymadım ama şu dizideki Crowley, Abbadon, Lucifer gibi ana sezon düşmanlarından hiç nefret edemedim, karakterleri çok sempatik. Ha bölümlük kötüler ayrı onlar kaka, bi şu sarı gözlü şeytan bir de leviathan var sevmediğim. Ya bir de çok gay bir dizi, romantik kardeş konuşmaları, Destiel falan derken, erkekler severek izlediğini belirtemiyor, mesela facebook cover'ım için fotoğraf arayayım dedim, bir tane gay olmayan bulamadım ya la.
verdiği aralar sayesinde bambaşka dizilere başlayabildim.
bana yabancı diziyi sevdiren dizidir. dile kolay, 8-9 yıldır birlikteyiz. bir diziden fazlasıdır. baymamıştır. ne kadar ara verse de, canımdır, ciğerimdir. 20 sezon devam etmesi dileğiyle..
Çekirdek gibi dizidir , ilk dört sezon oldukça başarılı , senaristin ölmesinden mütevellit ( değişmişte olabilir)
Diğer sezonları ilk dördü kadar iyi değildir.
3.sezonun yarısına kadar izlediğim, araya başka diziler girdiği için devam edemediğim dizidir.
(bkz: forever)
(bkz: homeland)
(bkz: newsroom)
(bkz: shameless)
ilk sezonlardaki tadı vermeyen, finaller sebebiyle ara verdiğim ve sırf bitirmiş olmak için devam edeceğim dizidir. ama acayip bir şekilde bitmesinide istemiyor insan