mantik hatasi aramamaniz gereken dizi. uzerinde cok fazla dusunmeyin yoksa kafayi yersiniz bu boyle oldu su soyle nasil olur falan diye. senaristlerin de artik kafaya taktiklarini sanmiyorum cunku.
Bu castiel özünü geri almadı mı kardeşim ? şimdi birinci merak ettiğim, bu adam acil yerlere bile neden arabayla gidiyor da ışınlanamıyor ? melekler düştüklerinde kanatları yanmıştı sanırım onunla ilgili olabilir fakat onunla ilgisi yoksa bu büyük bir mantık hatası.
ikincisi, gelen geçen castieli tokat manyağı yapıyor. yahu bu adam 5 sezon önce lucifer'e, michael'a kafa tutuyordu, şimdi elin grigori meleği adamı yerden yere vuruyor. uzun zamandır castieli bir işe yararken görmedik. adam koskoca başmelek, bu kadar da ezilmez. nerede 6.sezonlarda, raphael'e gider yapan, sağından solundan ışık saçıp yaratık avlayan castiel, nerede tekme tokat herkesten dayak yiyen castiel ?
üçüncüsü, bir çok bölümde dean ile sam ölüm ile karşı karşıya geliyor. hep bir şekilde yakalanıyorlar, sonra kurtuluyorlar. hadi biz ölmeyeceklerini biliyoruz çünkü adamlar başrol ve bu dizi bir game of thrones değil. ama onlarda biliyor ! adam yakalanmış, ölecek hala biri de demiyor ki " lan castiele dua edelim gelsin alsın bizi adam duyabiliyordu "
yok, etmiyorlar çünkü misha collins'in o bölümde oynaması için anlaşması yok. ama bir mantığa da oturtmuyorlar bunu. çok saçma.
en arkadaki en öne sıraya gelince ne oluyor diye soruyordu castiel. crowley'nin verdiği cevap ise "hiç bir şey. en öne gelen en arkaya tekrar dönüp yine sırasını bekliyor".
aynı şekilde cennet tasviri de çok güzeldir. cennet dediğin bir otel odası gibi birşey. fakat odanın içini sınırsız olarak sen düzenliyorsun. istersen açık alan istersen kapalı alan. ve her oda tek bir kişiye ait. paylaşabiliyor muydu başkasıyla onu bilmiyorum.
arrow ile birlikte guzel bir ikili olusturan dizi. bir onceki saatte arrow yayinlanirken ve super kahraman temali diziler cokca seviliyorken supernatural'in onu acik daha. en az 15 sezon olmali. ondan sonra artik ben dizi izleyecek durumda olmam sanirim.
duzenli olarak izledigim ilk yabanci dizi. ondan once cnbc-e'de pazar aksami ne koyarlarsa onu izlerdim. ghost whisperer, x-files, buffy, angel falan.
biliyorum sam ve dean gercek degiller ama onlari kardes gibi gordum hep. cok sevdim. bagrima bastim. keske ben de onlarla birlikte yolculuk edebilsem. dean ile bira icsek, sam'e gunaydin sammy falan desem mesela. benim icin cok cok ozel bir dizi. hala ilk gunku gibi izliyorum. umarim daha uzun yillar izleriz.
benim icin son sezonun son dakikasina kadar idare edecek dizidir. dizi ile duygusal bag kuramayan gerzekler gelip burada b.k atmasin. herkesin dilinde bir 5 sezondan sonra bozdu muhabbeti var. tamam anladik yeter ayni seyi bozuk plak gibi soylemeyin burada ne gerizekali adamlarsiniz ya.
zamanında bu kadar meşhur değil iken 5. sezona kadar takip etmiştim sonra boku çıkmıştı. bıraktım bende.fakat ilk 5 sezonu kurgusallık açısından son derece yaratıcı ve sürükleyici. izlemeye değer ama diğer sezonları için bunu söyleyemeyeceğim. bir de aile üzerine sürekli sosyal mesaj veriyor. amk ben dizi izlemeye mi geldim yoksa sosyal mesaj dinleye mi. dalyarak bir senaristleri var kim ise.
öylesine geçiştirmelik bölümlerle(sezon 10) dönmeye başladı güzelim dizi. klasik taktik, muhteşem bir sezon finali verilecek ve diğer sezon için izleyici elde tutulmaya çalışacak. bakalım bu taktik nereye kadar devam idare edecek diziyi göreceğiz.
Fena boka saran dizi, olm 4. sezondan sonra adamlar teolojiyi mahfetti lan ne fantastik şeyler oldu çok ciddi söylüyorum her izlediğim bölümden sonra acaba günaha giriyormuyuzdur diye ciddi ciddi düşündüm zaten sonradan bıraktım diziyi bi smallville bide bu sırf diziyi uzatabilmek için güzelim hikayeyi bok ettiler, yavşaklar.
yıllardır izlediğim efsane dizi. cidden baya anılarım var bu diziyle. ama 6 7. sezonlar gibi 10. sezonda çok durgun geçiyo ve sıkıcı. fragmanlarda baya güzel gibiydi.
--spoiler--
şu yeni gelen biri var ya dean i öldürmek isteyen heh o konuyu uzatmaları gerekirdi bence.
--spoiler--
artık bitsede gitsek dediğim dizidir. sırf lan bu kadar izledim bari sonunu getireyim diye 3 sezon daha izledim. herkes de sırayla öldü öldü dirildi yeter artık dedirtir adama.
baymıştır efendim. dakikasında izlerdim eskiden. şimdi 4-5 bölüm geriden geliyorum. zaten topu topu 3 dizi takip ediyorum. the walking dead, supernatural ve south park. south park final yaptı aylardır yok. supernatural baydı. kala kala twd kaldı. o da bitecek, ne yapacağız lan. Son of anarchy izlerim belki.
edit: 4-5 sezon değil bölüm. o kadar da baymadı canım.
Lisede 1 de izlemeye basladiğim efsanevi dizi ilk iki sezon sam'e aşiktim 3 ten sonra dean'i cekici bulmaya basladim. Kisacasi diziyi bu ikisi yürütüyor denebilir. Konusu baymistir. Bitmesi gerekir.
10. sezonunun içinde olan, bittiği zaman herkesin gerçekten büyük bir boşluğa düşeceği dizidir. o kadar alıştık ki biz düzenli izleyicileri olarak, artık bittiği zaman ne yaparız bilememekteyiz. herhalde en kötü palyaçolu bölümlerini bile 500 kere izleriz. 2 başrol 2 de yardımcı baş rol var dizide ve hepsi erkektir. benim adamlarım castiel, dean, crowley, sam şeklinde gidmektedir. castieldeki oyunculuk hiçbirinde yoktur abi, dean karizma, crowley espiri ve sam de asiliğiyle ön plana çıkmaktadır. inşallah ben ölmeden bitirmezler diziyi.