her sezonunu müthiş keyifle izlediğim dizi. 4. sezondan beridir bölüm bölüm takip ediyorum. her sene adamı çekecek bir konu buluyorlar. sanırım finali yaklaşıyor, güzel bir son bekliyorum.
death gibi güçlü bir karakteri, ölümsüz bir karakteri öldürmüş dizi. azrail diyor ki patronumu öldürdün. lan bi siktir ölüm ölür mü amk? geri dönsün bence.
Kim ne derse desin efsanedir. Kaç yıldır takip ediyorum sıkılmadan usanmadan. Gecemi gündüzüme katıp deliler gibi izlediğim zamanda oldu her hafta bir yeni bölümü beklediğim zamanda oldu. Şuan 11.sezonda yavaş yavaş sonuna geliyor gibi bitince büyük boşluk olacak.
Neolursa olsun izlettiriyor sam resmen dizi de büyüdü ya adamın eski hali şimdi ki halinde fark var . Dean ise hala aynı sempatik yakışıklı adam yıllanmış şarap gibi anasini satayim bebek gibi adam.
13.sezonda fınal yapılması beklenen dızı neymış efenım klasık 13 ugursuz sayısı evet 9.sezonda tıkandım oralarda bı yerde daha da devam edemıyorum ölen beyın hucrelerıme yazık amq ama ıyı bı yanıda var sınır oldugum arkdslarıma ılk onerdıgım dızıdır kendısı sızınde beyın hucrelerınız ölsun amq banane.
2 sene önce başladım bu diziye.ilk zamanlar başından kalkmıyordum, hazırlık okuyorum tabi boşum. o kadar çok bağlanmıştım ki diziye,yalan söylemiyorum, 1 günde 10 bölüm izlediğimi hatırlıyorum.sadece yemek molası filan vermiştim. ama her güzel şeyin bi sonu olduğu gibi boka sardı. dizinin kendiside tekrar etmeye başladı kendini zaten. bana kızanlar olabilir, e doğru adamlar napsın ama talep çok adamlarda konu bulamiyor. sırf dean ve sam için izlenir. en son 3 4 ay önce filan izlemiştim.10.sezonun 11.bölümüydü sanırım. şimdi 11.sezonu gelecekmiş sanırım.12 de gelebilir 13 de bence. öyle gözüküyor.
çok abartılan dizilerdendir. ayrıca ilk birkaç sezonu 1900lü yıllarda çekilmiş izlenimi verir. artık bayatlamış olmasına rağmen hala adından söz ettiriyor o ayrı..
Her seferinde önceki beladan daha güçlüsü var modunda ilerlemeye başlamıştır. Azazeli yendiler Lilith çıktı. Sonra onlardan da güçlü melekler. Sonra başmelekler. Leviathanlar. Mühür falan derken şimdi de Tanrı nın bile zar zor yendiği Karanlığı çıkardılar. Eskiden bi heyecanı vardı dizinin ama artık ölseler geri gelirler yeni bişey çıksa bunu da yenerler modundayız. inşallah 11. sezon ile biticek. Çünkü hem yarım bırakmak istemiyorum hem de 11. sezondan sonra izlemek istemiyorum.
star tv de türk versiyonunun yayınlanacağı haberinin yalan olduğu ortaya çıkmıştır.
zaten türk seyircisine hitap edecek bir dizi de değil. hadi oldu diyelim, çok malzeme çıkar, rezil oluruz.
uyarlaması yapılmayacak olan dizi. ve umarım asla da yapılmaz.
Orijinalinde o kadar çok tanrı eleştirisi, varlığı somut olarak gösterildiği halde yapılır ki türk dizisi olarak uyarlanması hem felsefi olarak hem konu bütünlüğü olarak hem de hikaye açısından oldukça eksik kalmasına neden olur.
türk versiyonunun büyük bir troll olduğunun bilincinde olmayı gerektiren dizi tanesi.
ehaueue cin peşinde koşan kardeşler falan euaheuah ya olm hakkaten ciddi ciddi buna inanmış olamazsınız.
Star'ın türk televizyonuna uyarlayacağı dizidir. Kadrosunda kerem bursin de yer alır. Toplumun yaratıcılığını yemeden ve batı özentiliğini güçlendirmekten ileri götürmeyecek olması muhtemeldir.
Boku çıkartılmasına rağmen, geçmiş yılların ve de dean winchester'ın hatırına izlenebilirliğini sürdüren öcülü hortlaklı dizi.
Hemen öyk möyk yapmayın, ana fikir aile bağlılığı falan aslında.
en çok da 5. sezonunu sevdiğim dizidir. azazel ve lilith'ten sonra nihayet baş iblis lucifer'in ortaya çıkması ve hareketlenen dizi beni en çok 5. sezonunda sarmıştır.
11. sezon onayını alan türü gerilim,korku,fantastik olup the cw ekranlarında çıkan 'olağanüstü' televizyon serisi. buraya kaydolurken nickimi, johnwinchesterıngelini yapmaya yeltenmeme sebep olan dizi.