forumlarda chuck için tanrı diyorlar kendimce bi senaryo çizdim ve şu ana kadar yanılmadım bile (darkness'ın tanrı'nın kız kardeşi olması haricinde ben eşi olmasını bekliyordum) chuck için spoiler vereyim chuck jesus yani bizim dilimizde hz isa tanrının oğlu ve dizide tanrıyı göremeyecez. Onun yerini chuck dolduracak. Sebebine gelirsek amerika'daki mormonlar, evanjelist, katolik grublar hoş olmayan tepkiler gösterirler.
Edit: chuck tanrı çıktı amk. Çok güzel giden 11. Sezonu salak bir finalle bitirdiler. Ulan 11 sezonuluk efsane bir dizisin insan bari sezon finalinde paraya kıyıp adam gibi efektler yapar valla ayıp. Zaten dediğim gibi final bölümü biraz uğraşılsa biraz efekt sağlam bir dövüş sahnesi mantığa uygun bir senaryo 11 m sezon en efsane sezon olabilirdi. Yazık ettiler matmazel.
yahu yola yok rugaru, yok kurt adam, yok hayalet diye çıktınız iyi güzel dedik, sonra dediniz ki iblislerin planı var, sarıgöz lilith in, lilith lucifer in adamı çıktı, michael vs lucifer yaptınız sözde ama o arada cennet melekler falan girdi devreye, meğerse tanrı cenneti terk etmiş gitmiş nerde bilen yok, sonra bir leviathan sıçtınız diziyi bırakma noktasına getirdiniz insanları, şimdi de diyorsunuz ki darkness var kanka hem de tanrının kız kardeşi, ulan bu yazarlar mekkeli müşriklerin, uhud savaşını terk eden okçuların yahut yezid in falan mı akrabası acaba, diziye bak, düşünsene cehennemde çevirme olmuş yanıyorsun, tüm günahlar bitmiş son bir 1000 yıl da supernatural izlediğin için yanıyorsun, arkadaşım siz neyin peşindesiniz olmuş 11 sene defolun gidinsenize artık, herifler diziden emekli olacak bağkur bağlıyacaklar.
dizinin yaratıcısı diziyi bırakalı 5 sene oldu 5, dile kolay 5 sene ya, adam ben hikayemi anlattım buraya kadar swan song dedi, ama yoook kanal cw bırakmıyor, bir bitin lan artık.
not: lucifer in dönmesini sevdim ama, lucifer buraya toynak havaya...
izlemeye başladığımdan beri hayatımda herşey değişti. Sevdiğim şeyler, en yakın arkadaşlarım, sevdiğim kız hayat görüşüm vb. ama hala daha onca seneye rağmen en sevdiğim dizi olmayı sürdürüyor. Hayatımda belki fenerbahçe aşkı ile beraber değişmeyen tek şeydir. Yok bozmuşlar yok ergen dizisi bilmem ne falan yorumlara bakmıyorum yeni bölümü çıktımı artık ailemden biri gibi olan dean ve sam'i ne kadar meşgul olsam da işimi gücümü bırakıp büyük bir keyifle izliyorum. Canım sıkıldığında dinlenmek istediğimde eski sezonları açıp baştan sona tüm sezonları izliyorum. Benim için sadece bi dizi değil tutkudur supernatural. Ben bu adamlarla bu diziyle büyüdüm. inşallah uzun bi süre daha bitmez bu dizi.
son bölümleri güzel olan ama ortadaki kısımları genelde boş olan dizidir. sam ve dean hatrına izliyorum. bir de castiel. ama güzel bir finalle biter umarım. keşke ama şu melek kısmından sonra bitseydi mükemmel bir final yapmış olurdu.
gereksiz yere uzatılsa da izlenildiğinde sıkmayan, devamlı atraksiyon yaratacak bir malzeme bulunarak seyircinin ilgisini çekmeyi başarabilen dizidir. yerli olsun yabancı olsun herhangi bir diziye uzun süre bağlanıp da izlediğim çok az olmuştur. bu dizi ilkim oldu diyebilirim. tek bir bölümünü bile kaçırmadan izlediğim başka bir dizi de yok.
ancak ilginç bir biçimde bütün sezonlarında şöyle bir heyecan dalgası şeması yaratıyorlar:
ilk bölüm: geçtiğimiz sezonun yarıda kalan final heyecanıyla izlenen ve bazı meselelerin çözüldüğü bölüm.
ikinci, üçüncü bölümler: heyecan dalgasının ilk bölüme göre azalmaya başladığı, farklı konulara geçişin olduğu bölümler.
dört, beş, altı, yedi, sekiz, dokuzuncu bölümler: heyecanın orta ve alt düzeyde olduğu, ana konudan genelde ayrılan; hayalet, werewolf, shapeshifter ve basit demonlarla uğraşılan bölümler.
onuncu ve on birinci bölümler: heyecan dalgasının sömestr tatili öncesi tekrar başlatıldığı, ana konuya tekrar dönülen bölümler.
on ikinci ve yirminci bölüm araları: yine ana konudan ayrılan, basit şeytan ve yaratıklarla, hayaletlerle uğraşılan sıradan bölümler.
son iki-üç bölüm: sezon finaline doğru heyecan dalgasının yeniden yaratıldığı ve adrenalinin arttırılarak sağlam bir sezon finaline geçiş yapıldığı bölümler.
ilk bölümleri, orta bölümleri ve sezon finaline yakın bölümleri heyecanlı olup diğer bölümlerin sıradan olduğu dizidir daha çok. o sıradan bölümlerde de bazı yerlerde ana konuyla bağlantılı noktalara değinirler. bu nedenle diziyi bir bütün olarak görüp onları da izlemek zorunda kalırsınız.
supernatural'ın neredeyse bütün bölümlerinin heyecanlı olduğu sezonları ise dört, beş ve altıncı sezonları olmuştur. hele bazı sezonlarında bazı bölümlerde sıkıldığım bile olmuştur. nedense hayalet, werewolf, shapeshifter ve vampirlerin olduğu bölümlerde sıkılırken şeytanların, meleklerin, leviathanların ve pagan tanrılarının olduğu bölümleri zevkle izlemişimdir.
nedendir bilinmez ama supernatural'ın hayaletli, vampirli, kurt adamlı bölümlerini pek sevmemişimdir. daha en başından belli oluyor hayaletli bölüm zaten. off yine mi hayalet, yine mezarını açıp cesedini tuzlayarak yakıp hayaletten kurtulacaklar diyorsun, oysa şeytanlar, melekler falan o bölümler daha bir heyecanlı oluyor.
Çok abartılan dizidir. Sam ve Dean adında iki kardeş doğaüstü şeyler avlarlar, sonra melekler şeytanlar falan çıktı, tanrı istifa etti gibi bir şey oldu.
Dizi aslinda 5. Sezon bitecekti ama ısrar nedeni ile sürdü en sıkıcı sezonu 6. Sezondur. 6. Sezon sonrası mükemmel. Bitsin istemiyorum her gün açıp izlediğim için biterse baya üzülürüm.
tanrı'yı mümkün değil yansıtmayacaklardır. amerikadaki evanjelistler ve katolik cemaatinin bu işe onay vermeyeceğini düşünüyorum. dünya tanrı'nın görselliğine hazır değil. müslümanlar, yahudiler bile protesto edecektir hatta.
en son jim carrey'in aman tanrım filminde tanrı'yı siyahi bir adam oynamıştı ve kıyamet kopmuştu.