Yıl olmuş 2016. Bunu izleyen var mı lan daha dediğim dizidir. ilk çıktığı bölümü yabancı kanalda izlemiştim. Kuçuklugun etkisiyle güzel gelmişti ama leviathan'ları işlemeye başladıktan sonra castiel kafayı yedikten sonra dizi boku yemişti.
sırf meraktan bir bakayım dedim. allahaşkına tüfekle hayalet vurmak nedir ? seni çılgın şey! ben hayaletin yerinde olsam dişlerimi gösterip korkutmaktan ziyade gülmekten ölürdüm. bu da saçma oldu ama. şimdi bunlar tüfekle bıçakla doğaüstü canlıları avlayacaklarsa... neyse birkaç bölümünü daha izleyeyim bu dizinin nasılsa game of thrones gelir.
11sezondur sırf başladığım ilk sezonlarına bayılarak izlediğim için devam ettiğim,artık ciğerimi solduran dizi.tamam çok seviyorduk ilk 5-6 sezonu bizde destekledik ama artık herkes evine dönmeli.bu sezon artık bitmeli.
--spoiler--
çelişkiler içeren dizi. tanrının kardeşi var. kardeşi varsa anası babası da olması lazım. çok saçma geldi bu kardeş muhabbeti bana. dizi uzasın diye tanrının emmioğlu teyze kızı falan çıkıp gelmez umarım. nereye bağlayacaklar o işi çok merak ediyorum. ayrıca lucifer'ı cass'in bedeninde görmek çok tuhaf oldu. ağır başlı efendi adamdı cass. böyle bir anda lucifer piçi olunca değişik oldu. adi herif rowenna'ya da kıydı. taş gibi hatundu yemin ederim.
--spoiler--
gerçekten içeriğindeki espriler ve olaylar sadece izleyenlerin anlayacağı cinstendir. bazen inanılmaz komik bir olay olur ama çevrenizdeki kimseye anlatamazsınız. içinizde ukte olarak kalır. çünkü filmdeki ütopyayı bilmeyenin anlamayacağı esprilerdir. ayrıca çoğu komedi filminin eline verecek çok üst düzey espriler var filmde.
Mükemmel bir dizidir.
Başladığımda 5. Sezonuydu o vakitten beri kaçırmadan haftadan haftaya izlerim. Kendi abilerim gibiler ikiside. Beraber büyüdük resmen. Onlar üzüldü ben de üzüldüm. Onlar öldü ben de öldüm. Benim için bir diziden çok başka bir yaşam gibi.
uzaktan baktığınızda vasat üstü-vasat bir dizi olarak görülebilecekken, içerdiği bazı detaylar supernaturali harika bir dizi yapıyor. bu detaylardan bazıları;
-dean'in sürekli öldüğü bölüm
-gerçek dünyaya geldikleri bölüm
-tv show bölümü(sit com gibi başlayan)
-kendi hikayelerinin dizide kitap olarak var olması
-kendi hikayelerinin sene sonu müsameresi yapıldığı bölüm
-cin avlayıp paralel evren hayatlarını gördükleri bölüm
ve şu anda aklıma gelmeyen bunun gibi birçok detaydan dolayı harika bir dizidir. mizah anlayışı ve göndermeleri ise apayrı.
kendileri bitti demeden bitmeyecek olan dizidir. başladığından beri severek izliyoruz lakin leviathan mevzusu harbiden sıkıntı vermeye başlamıştı ki o bataktan kurtardılar diziyi. şu anda durum son derece güzel seyrediyor amara ve lucifer / mark pellegrino diziyi özlediğimiz kıvama getirdi. üstüne bir de crowley gibi eğlenceli bir tip varken daha ne olsun.
dean ve sam in mallıkları yüzünden kaçıncı defadır kıyamet kopma noktasına geliyor biz sayamıyoruz artık. iblis denilen crowley kendisinin de sık sık belirttiği üzere sık sık arkalarını kurtarmıyor olsa, castiel garibim sürekli kendisini ateşe atıp bu süt kardeşleri kurtarmıyor olsa, ölüm ün bizzat kendisi bu iki avarel e yardım etmiyor olsa ki onu bile öldürdüler sonunda bu iki genç irisi çoktan kainatın sonunu getirmiş olurdu tabii ki. bunu da yazmadan edemedim.
ulan diziye diyorsunuzda artık bitsin falan filan ulan gene konu bulamasınlar ben gene izlerim hacı valla on numara her gün başka bir yaratık avlasar bile dean ve sam için her türlü izlenir bu dizi boş yere tatava yapmayın.
lucifer ve michael'in sahnelere tekrar dönmesiyle daha da hareketlenecek dizidir.
o değil de adamlar her sezon illaki konuyu hareketlendirecek bir malzeme, bir karakter buluyor. şimdiye dek 7. sezonu hariç bütün sezonlarını beğendim.