--spoiler--
uzun zaman sonra harika bir bölüm yaparak tanrıyı görmemizi sağlamış dizi. Tanrının chuck olması çok büyük sürpriz olmasa da bir nefeste biten, fazlasıyla heyecalandıran bir bölüm oldu..
--spoiler--
Dizi kahramanları artık olayı abartıp Melekleri kesip biçmeye başlayınca "Oha yani" deyip izlemekten vazgeçtiğim dizidir.
Hani Birileri der ya "göremiyoruz bize göstersinler , demekki yok" ha işte aynı mantıktan yola çıkıp, bu seferde görmeye başlayınca hemen bu işe insan mantığı ile el atıp kesip biçmeye başlayacaklar.
boş boş bölüm çekilen ana hikayeden bir sezonda sadece 3-4 bölümde bahsedilen dizi. çok severdim sizi beyler ama yeter az daha aksiyon katın. seksi amarra yı görmek istiyoruz artık.
7. Sezonu hariç bütün sezonlarını beğendiğim dizidir. Hele şu son sezon karanlık'ın dehşetli yükselişi ve lucifer'in geri dönüşüyle heyecan kaldığı yerden devam etmektedir. Bir tek michael kaldı. O da gelirse izleyin şamatayı.
11.sezon 18.bölüm ile wtf ! çektirmiştir biz izleyenlere.
bundan sonra neler olacağı merak konusu senaristler gayet yaratıcılar tabii ki. geçen sezon bir anda darkness ı yarattılar daha ne olabilir derken belli mi olur belkide gelecek sezon god ile tanışırız.
şu son 11. sezonunda bomba gibi bir 18. bölüm izlettirmiş olan dizidir. sezon finalinin nasıl olacağını tahmin bile edemiyorum.
--spoiler--
amara'nın lucifer reis'i öttürdüğü sahnede gülmemek için kendimi zor tuttum. hey gidi lucifer reis be! en sonunda sen bile karanlık'ın oyuncağı oldun.
hele sen rowena! sen de az fettan değilsin! crowleyde bir değişiklik yok. adam her zamanki gibi tam bir pazarlamacı.
--spoiler--
carlos santana'yı müzikal anlamda tanıdığım harika albümdür kendisi. gerek kapağı gerekse içindeki harika aranjesiyle tekrar dinlediğimde aradan dört koca yıl geçmesine rağmen hiç yabancılık çekmediğimdir kendisi.
bazen yeni bölümü iki hafta atlatıyorlar, tilt oluyorum. hadi artık, lüzumsuz bölümlerle doldurmayın. lucifer amara ile kapışsın, gücü yetmesin, tanrı gelsin ve olay noktalansın.
sürekli kendini tekrar eden dizi. bu kadar ilerleyebilmesi şaşırtıyor. sam ve dean'i çok seviyorum ama diziyi izlerken çok bunalıyorum. sürekli aynı şeyler dönüp duruyor. erken bitmesi gereken bir diziydi.
Şu an 11. sezonu yayınlanan, dini konularda oldukça fazla saçmalayan( Karanlık: Dizide Tanrı'nın evreni yaratmak için feda ettiği kız kardeşi) dizidir. Yanlış anlaşılmasın 10 sezonunu 1 ayda soluksuz izledim. 7/10
bence kim ne derse desin hala çok güzel ve kendini izlettiren dizi.
tamam bazen çok saçmalamış olabilir, bazen temposunu yitirmis olabilir, arada sırada arka sokaklara bağlamış olabilir ama gerek castiel, gerek rowena, özellikle de o 'hello boys' deyişine hayran olduğumunun crowley'i ile hala izlemeye değer dizilerden kendileri.
--spoiler--
--spoiler--
bir de boby singer geri dönse daha güzel olacağını düşünüyorum.
--spoiler--
Bence pek natural bi dizi değil, herşey guzeldi lakin şeytan Bigun bu iki gencin evine ziyarete geldi. Yeter artık dedim kendi kendime bu sacmaliga daha fazla ortak olamazdım.