çok da güzel olmayan bir bölümle sezonu tamamladılar. Dean ve Sam'in annesi geri geldi, Sam vuruldu lakin ben Sam'i vuran ablanın "ihtiyar" diye bahsettiği kişinin "death" abimiz olduğunu düşünmekteyim, yanılıyor olabilirim tabi ki ama Tanrı ve karanlıktan daha güçlü olabilecek bir karakter olamaz diye düşünüyorum,anca "death" gelebilir,bir kaç ay sonra cevabı göreceğiz hadi hayırlısı..
Dizinin geldiği son noktada Tanrı'nın kız kardeşi karanlık(ki kendisi de tanrısal bir varlıktır), tanrı'yı sağlam bir şekilde hırpalamıştır. Varın gerisini siz düşünün. işte bunlar hep arka sokaklar gibi senaryoyu fazla uzatmaktan.
--spoiler--
Artık öldürecek canavar bulamayıp tanrıyı olum döşeğine getiren dizidir.
--spoiler--
Öyle ya da böyle seviyorum bu diziyi. Benim ilk başladığım dizi olduğu icin bende yeri ayrıdır.
Spoiler bile yesem hiç heyecanımı kaybetmeden izlediğim dizidir. Yaklaşık 2 ayda 10 sezonunu izledim kaç bölüm var saymadım ama şuan banyonun aynasında kafamı kaldırınca arkamdan crowly "hello boys" diyor. * tanrı spoilerını 6.sezondayken yemiştim şuan 11.sezondayım ve nasıl olucak ne zaman olucak sorularıyla gerçeği bilsem de heyecanı kaçmıyor.
Ayrıca jared a fena hastayım. Ruby kaşarıyla evli ve iki çocuklu olduğunu öğrenince içim burkuldu. *
Son olarak bunu öğrenince tüm spn ekibini insta dan takibe aldım. Misha collins in jensen a yaptığı "you are not alone" şakaları çok bomba. Yerim ben sizi.
Ailemden insanlarmış gibi yaşadığım dizidir.
ayrıca başlangıcından beri 10 sene geçti ama hala şu efektleri düzeltemediler. ilk günkü gibi devam ediyor. en azından 9. sezona kadar öyleydi sonrasında bir toparlanma olduysa bilmem.
aman tanrım dedim. nasıl güzel bir bölümdü bu. özellikle ilk yarım saatten sonra. o şarkı eşliğinde ve o kolyenin parlaması kötülüğün birden yok olması. çıtayı düşürdüler ama bu sezonun en iyi bölümüydü bence.
lucifer'a yarıldım ya. cennet'teki toplantıdan sonra melekleri motive edip kandırmaya çalışması ve diğer lavuğun da kolundan tutup sizin şu şu adamlar da bizimle değil mi diye dürtmesi hahaha. büyüksün castiel lucifer reyiz.
--spoiler--
son bölümüyle nihayet beklenen(ve tahmin edilen Tanrı=chuck) olayını gördüğümüz dizi. Bence güzel oldu mu oldu ama cevapsız çok fazla soru barındırıyor halen,sezon finali ve gelecek sezonun nasıl olacağını iple çekmekteyiz efendim.. Bir yandan Game of Thrones bir yandan Supernatural uuu beybi modundayız!!
--spoiler--
11.sezon 20 ci bölümüyle şaşırtmıştır.
tanrının gelmesi tanrıdan beklediğimiz birşey değildi.. beklenen tanrının farklı, hayal edilemez, güçlü vs. herşeyi içinde barındıran nitelikte olmasının yanında senaristin chuckı tanrı yapması ve chuck ın varlık yokluk vs. repliklerinin sanki halktan aramızdan biri gibi gösterilişini garipsesem de bi yandan da gerçek gücün varlığının ne ve nasıl olduğunu sorgulamamın tamamen hikayeden mütevellit olduğunu gösterdi gibi sankim. basit ama karmaşık. yakışıklı değil ama sempatik. vs.