supernatural

entry1685 galeri161
    1432.
  1. muhteşem dizidir.
    su an başladım annemle tüm sezonları baştan izliyorum.
    annem tabi ki de izlerken "arkanda kız arkanda!" "ayy dean da dalyan gibi çocuk maşallah." falan dese de işleniyor bölümler.
    2 ...
  2. 1431.
  3. 11. Sezon finali harbi yeşilçama bağlamş sçmştr.
    0 ...
  4. 1430.
  5. 12. Sezonunu da izlettirecek dizidir. Emin olun buna. Yalnız bu sefer cadıdan, şeytandan, cinden periden çok insanlarla uğraşacaklar gibi. Hatta annelerinin de geri dönüşüyle takım artık üç kişi. Yani artık sadece dean ve sam macerası da olmayacak dizi.
    0 ...
  6. 1429.
  7. 20 sezon sürse de izlenecek dizidir.
    1 ...
  8. 1428.
  9. 1427.
  10. 1426.
  11. yeni sezon ne zaman gelecek diye düşünürken türkiye sayfasına denk gelip sevindiğim dizidir. gerçekten çok komik videolar mevcut. ayrıca gerçek hayatta da dizideki kadar komik bu arkadaşlar. gerçekten bu kadar dayanabildim bugün birden aklıma geldi lan yeni sezon ne zaman başlayacak diye. özlemişim belli ki yeni farkettim. buyrun kanal:
    https://www.youtube.com/c.../UCt0rYDT5UM1ZIVCg00wCeFQ
    1 ...
  12. 1425.
  13. 8.sezonda bıraktığım dizidir. 6.sezondan sonra cok bozmustur. tadında bırakılmalı diye düsündürür efendim. lost değil supernatural cok bozdu. bozmaz diye bekledik ama cok bozdu. evet.
    1 ...
  14. 1424.
  15. bir noktadan sonra yeter be dedirtip kendini bıraktıran dizi. son iki sezonunu izlemedim, pişman da değilim. yeter lan yeter! herifler tanrıya bile atar-gider yaptılar amk! boku çıktı iyice işin.
    2 ...
  16. 1423.
  17. ilk başladığında küçüktüm televizyondan takip eder izlerdim ama sonra aklım ermeye başlayınca korktum ve izlemeyi bıraktım.
    Edit: Niye eksiliyosunuz ki 18'im ben.
    1 ...
  18. 1422.
  19. bıkmadan usanmadan her bölümü 2-3 kere seyredilen fantastik,dram,korku, komedi falan her ihtiyacınızı gören 14 ekim 2016 da 12.sezonu başlayacak olan dizi.
    (bkz: jensen ackles)
    (bkz: jared padalecki)
    4 ...
  20. 1421.
  21. An itibariyle 12. sezonunu beklemekteyim.
    1 ...
  22. 1420.
  23. sıkmaya başladı deyip 10. sezondan sonra izlemeyi kestiğim, epey bir zaman geçtikten sonra tekrar izlemeye karar verip 11. sezonunu 2 günde bitirdiğim dizi.

    11. sezon bayağı efsane olmuş ya. sezon finalinde 12. sezonun nasıl geçeceğinin sinyallerini de verdiler. sanırım tanrı, yaratık, öcü, cinden ziyade bu sefer işler daha siyasi olup gerçek insanlarla mücadele edilecek. bu da bana 12. sezonun da değişik ve güzel olacağı izlenimini verdi.
    2 ...
  24. 1419.
  25. torun torba sahibi olduktan sonra bile izlemek istedigim dizi.

    12. sezon onayini aldi, ancak yetmez. 20 sezon falan anca keser beni.
    2 ...
  26. 1418.
  27. yakında tanrı'nın babasını bulacaklar, kız kardeşini bulduktan sonra.

    senarist müge anlı'dan esinleniyor bence.
    0 ...
  28. 1417.
  29. 11. sezon 14. bölümdeyim. izle izle anam ağladı mk.
    1 ...
  30. 1416.
  31. Jensen için izlenilmesi gereken dizidir.

    (img:#1093054)
    4 ...
  32. 1415.
  33. Bizdeki Leyla ile Mecnunun farklı bir versiyonu. Çok ta severek izlerim. Taki şu 6.sezon biraz saçmalayana kadar. Neyse ki toparlamaya çalışacaklar gibi hissettim.

    Ama en sonunda Dean ve Sam felçli olan iki kardeş çıkacak. Bunlarda onların hayal dünyası.

    --spoiler--
    Tanrımıymış acaba o? Ben mi yanlış gördüm? Tanrı ölürmüymüş ya?!
    --spoiler--

    ama şerefsizler sevdirdiler kendilerini bir kere. Vazgeçemiyor insan...
    0 ...
  34. 1414.
  35. Yine mi sezon finali artık bıktık çok uzatılan dizi.seviyoruz ama yeter.
    5 ...
  36. 1413.
  37. Spoiler içerir
    Güzel olabilecek bi konu bu kadar kötü işledir. Hele bu amaraya saldırdıkları bölüm tam komediydi gerçekten çok komikti hele ne olduğu söylenmeyen o mızrak hahah. Final desen o da tırt dran iki sözüyle milyar yaşında sonsuz güç kadını ikna ediyor geçin bunları. Tırt iğlu tırt bi sezondu. Konu kötü demiyorum çok kötü işlendi. Keşke bu sezon tanrı gitmeden tüm melekleri şeytanları canavarları insan yapıp gitseydi de final yapsaydı dizi. Kimsenin gıkı çıkmazdı gayet de güzel olurdu.
    1 ...
  38. 1412.
  39. 11. sezonun final bölümünü beğenen bir ben miyim merak ettim şimdi. bence umulmadık bir şekilde bitti. yani sonu sürprizlerle doluydu.
    0 ...
  40. 1411.
  41. güzel geçen 11.sezonunu pek de güzel olmayan bir bölümle finalleyen dizi.
    1 ...
  42. 1410.
  43. spoiler nedir bilmeyenlerin buraya hakkında entry girmemesi gerektiği dizi. ağız dolusu küfürleri yediniz hayırlı olsun.
    3 ...
  44. 1409.
  45. Sıkıcı bir tıp kitabıdır. Dizisini yaptılar ama izlemedim kitabından sıkılıp bırakmıştım .
    0 ...
  46. 1408.
  47. spoiler vermeyin arkadaşlar. daha izleyen var, izlemeyen var.

    edit: daha izlemedim ama inşallah darkness bacıyı harcamamışlardır. sevdim ben o hatunu.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük