sudekiray

entry289 galeri20
    176.
  1. Hazır konusu açılmışken, kendisine haksızlık yapılmasın lütfen.
    1 ...
  2. 177.
  3. Zalla konuşun bu durumu. Sözlüğün reklam botunu o kontrol ediyor.
    1 ...
  4. 178.
  5. evlenmek isterdim. bana bi evet dese dünyalar benim olurdu .
    0 ...
  6. 179.
  7. 180.
  8. sözlüğe güzellik katmak için çok emek veriyorum.
    1 ...
  9. 181.
  10. ben sözlüğe güzellik katmak için uğraşıyorum. o kadar emeğimi heba etmeyin.
    0 ...
  11. 182.
  12. 183.
  13. içinde bulunduğum durumları göz önüne alırsanız bunca yıllık emeğin boşa gitmemesi için emeğime saygı duyun ve verdiğim emekleri hiçe saymayın.
    1 ...
  14. 184.
  15. çok açık bu birinin feyki. biri bu feyki kullanarak sevmediği kişiye fütursuzca hakaretler edebiliyor ve hiçbir yaptırımla karşılaşmıyor. neden silmiyor adminler bu feyki. başka bir feyk olsa anında ipten tespit edip silik yapıyorlar. bunun ne özelliği var?
    1 ...
  16. 185.
  17. Kudurtur. Yanındayız sudekiray…
    1 ...
  18. 186.
  19. herkesin derdi sude olmuş, demek ki sude zamanında...

    kendisi kıskanılan bir yazar kardeşimizdir, ve ayrıca sözlüğün en güzel kızıdır.

    ben çaylak yediğimde başlığıma o'na sataştığım için çaylak olduğumu yazmış, yanlış anlama var diye düşünüyorum, ben sude'ciğime sataşmadım, kendisini çok severim.

    haaaa, bak gocu'yu bir yanlış anlaşılmadan çaylak eden sude, ismini vermek istemediğim birine neler yapar düşünmek bile istemiyorum. düğmeye basarsa yandı o kişi.
    2 ...
  20. 187.
  21. Önüne gelen birçok kozmetik ürünü yazıp paylaşmasından çok kullanıp beğendiği, önermeyi tercih ettiği şeyleri yazmasını öneririm. Eminim ki daha işe yarar olacaktır.
    Mutlu kalsın yazarıdır.
    5 ...
  22. 188.
  23. kimse benim güzelliğime laf söylemesin.
    1 ...
  24. 189.
  25. kızım sen bari oje moje bir şeyler yaz...
    0 ...
  26. 190.
  27. Şuna küfür edip çaylak olma durumu çok acınası. O yüzden susuyorum tostlar..
    2 ...
  28. 191.
  29. 192.
  30. kafayı rujla bozmuş.
    şimdi gelir yazar "eüüü benim cüjellime laf atamajşın! bana şataşma" falan diye.
    tek tesellim pandela'dan iyi olması.
    1 ...
  31. 193.
  32. kimse benim güzelliğime laf söylemesin. kızıyorum.
    0 ...
  33. 194.
  34. benim güzelliğime kimse laf söylemesin.
    0 ...
  35. 195.
  36. üzülerek söylüyorum, yine çaylak etmişler sözlüğün en güzel kızını. biz mod olmasını beklerken...
    2 ...
  37. 196.
  38. Neden çaylak oldu acaba aaa, çok şaşırdım...
    0 ...
  39. 197.
  40. Farketmez üç günde gelir yine amk sol framenin.
    1 ...
  41. 198.
  42. güzel kızdır.

    helixman

    göz doktoruna gitmeni öneririm
    0 ...
  43. 199.
  44. sonunda yazarlığımı geri kazandığım için çok mutluyum.
    0 ...
  45. 200.
  46. Kafayı güzellik yarışmalarıyla bozmuş bir yazar.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük