vw grubunun maliyet politikasıyla müşterilerini yolmayı çok iyi bildiğinin ispatı olan araç. b sınıfı platforma sahip aracı orasından burasından çekiştirerek c sınıfı diye satıyorlar. Bu devirde halen daha torsiyon çubuğu kullanması saymıyorum bile. Otobanda virajları 70le falan dönersiniz artık
B-C segmentinde bir araç. polo-golf arasında bir şey.
ama şahsen alacağım bir araç olmazdı.
arkası baya dar ve alçak.
üstüne 1.0 motor olunca bakmaya bile değmez.