skoda scala

entry6 galeri
    6.
  1. Başta sevmemiştim bu arabayı ama 1.5 TSI Monte Carlo olanına bir şans verilebilir bence.

    Özünde polo ile aynı altyapıya sahip. Polo'nun uzatılmışı gibi.
    Tam olarak C segmenti değildir. B-C arasında kalmış bir araba.

    Düşünülebilir.
    0 ...