giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
skoda scala
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
6
↓
galeri
6.
Başta sevmemiştim bu arabayı ama 1.5 TSI Monte Carlo olanına bir şans verilebilir bence.
Özünde polo ile aynı altyapıya sahip. Polo'nun uzatılmışı gibi.
Tam olarak C segmenti değildir. B-C arasında kalmış bir araba.
Düşünülebilir.
aquila bicipite
08.06.2026 15:26
0
...
şikayet et
#47986075
kaydet