kusura bakma şarkısının yeri bende ayrıdır. duygularımı ve söylemek istediğimi anlattığı için üzgün olduğum zamanlarda en çok dinlediğim şarkıdır kendisi.
şöyle kafasını sağa sola sallaya sallaya hiç bunları dert etmeye değer mi diye girse odadan ne güzel olur. sikeyim şu kalıpta taşıdığım ince ruha bakar mısın? peki neden sezen aksu neden ajda pekkan değil? ajda da o samimiyet yok ayrıca mimikleri çalışmıyodur artık.
Herkes bir şeyler yaşar fakat yaşadıklarını kaleme döküp insanlara ulaşmak, umut olmak bambaşka bir meziyettir. En dipte olan insana en ehli şekilde ışığı gösteren kadın, sen hep var ol, iyi ki doğdun iyi ki varsın. Daha nicelerine ışığınla umut olman dileğiyle.