pop ve fantezi müzik sanatçısı, 20 yaşıma kadar aşık olduğum kadın. yıllardır şekilci ve goygoycu toplum tarafından türlü saldırılara maruz kalmış kraliçe. yok edepsizmiş yok liberalmiş nereye çekersen oraya gidermiş. kardeşim, bu insan, bu varlık, amacının sanatın en nadide çiçeği olan ses kullanımıyla değerlendirilirmeli. bırakın şu boş muhabbetleri, bakın sanatçı diyorum sanatçı, tek işi ve vazifesi duygularını kağıda döküp beste yapmak. zanaatkar değil kuyumcu değil manav değil, sanat emekle ölçülmez insanı besler güzelleştirir bir nimettir. duygunun doğrusu yanlışı olmaz duygular kurşunlanamaz ıslıklanamaz, sözüm sana herşeyi birbirine karıştıran hipereleştirmen halkım. gerçi sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun, bir başka dünyanın insanısın yavrucağım.
allah vergisi olarak huzur verici bir sesi vardır, içten bir yere dokunan eserler icra etmiştir ancak tipik bir sanat var kişilik yok örneğidir kendisi.
tanım : hem akp yalakası hem de kürt olmadığı halde ortalama bir kürtten daha fazla kürt sempatizan olan sevimsiz kadın. (bunda bir dönemin solcu geçinenlerinden olmasının da payı vardır.) akp ile hdpnin sıkı fıkı olduğu dönemde açılım adı altında milli değerleri çiğnemesini de unutmadık.
ayrıca da genç ve zayıfken güzel kadınmış, şimdi boyu ile ters orantılı kilosu, eblek suratı, yapay olduğu 10 metre öteden anlaşılan dudaklarıyla hayli çirkin..
minik olamamış minik serçe.
yahu 20 yıldır kadını bir kere 'minik' olarak görmedim. hep heybetliydi. ironik olsun diye mi minik diyorlar hala merak ediyorum.
Annemin bir ara kanka olduğu kadın/sanatçı. Son albümünü piyasaya çıkmadan dinleyenlerden ama ben sezen'in şarkılarını kendinden değil başkalarından dinlemeyi seviyorum.
Normalde aman sezen aksu canım sezen Aksu dolaylarında gezmememe rağmen sabahın köründe yeniden sezen aksunun kiymetini anlamış bulunmaktayım.
Neymiş nota bilmiyormuş aranjorler yapıyormuş. Şimdi dinlediğimiz bı çok şarkınin sözü müziği başkalarınca yapılıyor ve ona rağmen başarısız.
Vazgeçtim, ben sende tutuklu kaldım, küçüğüm ve daha bir sürüsü. Bunlar birer söz harikası aynı zamanda.
Türk pop müziğinin yüzde ellisi bu kadındır derler ve bana göre çok abartmış olmazlar. öyle eserleri vardır ki içinize işler. şu an dinlediğim ve tüylerimi diken diken eden eseri ise;
vay! yine mi keder,
ama artık yeter.
yine kapıda kara geceler.
hele o sonu yokmu. bir şarkı ancak bu kadar güzel bitebilir.