Vay yine mi keder? Ama artık yeter yine kapıda kara geceler,ah çileli başım ortasında kışın,iyice beter!
Sesini,sözlerini,huyunu,suyunu,yüreğindeki acıyı sevdiğim sanatçı ama gerçekten sanatçı.
Her şarkısı ayrı güzel,her şarkısı ayrı anlamlı.
Git, git, Gitme dur yalan söyledim,
Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim
Aramızda yaşanacak, yarım kalan bişeyler var
Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim.
erol Evgin'in altın düetler albümünde kepaze bir performans sergilemiş şarkıcı. sanırsın şakağında bir silah var ' söyle lan patlak dudak ' diye itekliyor...
başıma bir iş gelmeyecek inanılmaz samimiyetsiz ve yalaka bulduğum kişi.
besteleri ise çok abartılıyor. kadının toplasan 1000'in üzerine bestesi vardır elbette içlerinden bi kaç tanesi efsane olacaktı. ne yani hiç mi matematik istatistik ilminiz yok aq.