lakin türk müziğine yaptığı kötülüğü kimse yapmamıştır. etrafta müzik yapıyorum diye dolaşan embesillere para karşılığı beste yapması, şarkı satması hafif tabirle ayıptır diyelim ağzımızı bozmayalım. televizyonda bu arada bir şarkı da sezen den aldık diyen öküzleri görünce sezen'e (kimse o sezen artık) saydırasım geliyor.