dün akşam ki konserinde şehit verilmesi sebebi ile iki gündür uyumadığını söyleyen bu akşam size çok güzel şeyler hazırlamıştım ama takatim yok diyen ama beş dakika sonra sanki o sözleri söylememiş gibi anılarını anlatıp gülen sanatçı. Tıpkı şemdinli baskınında twıtterdan bir gün süreyle tweet atmayacağını duyuran herkes üstüne düşeni yapsın diyen Demet Akalın gibi. Hepsini samimiyetsiz buluyorum kimseyi salak yerine koymaya hakları yok bunların siyasilerinde.Şehitler üstünden prim yapmaya çalışıyorlar bari bırakın rahat uyusunlar!. Mekanları cennet olsun.