Eğer karşılıklı değilse büyük bir yük. Bir kız var beni çok seviyor ve aylardır alenen pes etmeden muhabbet kurmaya çalışıyor ama bir türlü ısınamıyorum. Üzülüyorum, bir ağırlık çöküyor.
Herkes şunu yapmaz bunu yapmaz yazabiliyor. Ama ben bunu yapmayın şunu yapmamyim yazan yok. Kardeşim kimse bencil olmasa zaten ortada sorun kalmaz. Gerçekten insanlar özür dilemeyi bilse gene sorun yok yok ama okadar kadın tanıdım ki bırak özürlü kusura bakma demeyi bilmiyorlar. Öyle tiplere hayatta ödün vermem. O sonrasında beklenti içinde ne giriyor sen bir adım at insanlar 10 adım atar zaten.
sevilmek olarak "asla emin olamayacağınız bir duygu" olarak bakılmaması gereken durumdur. hissetmek denilen bir şey var sonuçta. kişi, sevdiğinden emin olduğu kadar sevildiğinden de emin olmak ister elbette. ama arada ki "sevmek" bağı öyle bir his ki, sana ister istemez sevildiğinin, daha doğrusu sevilmek istediği duygusunu verir.
sevdiğinden emin olursun da sevildiğinden hiçbir zaman tam olarak emin olamazsın. bazen gıcık tuttuğunda verilen suda bazense çayına kaç şeker attığını bilenden bilirsin sevgiyi. fazla beklentilere girmek doğru değil. beklentiler acı verir.