bir ihtiyaçtır tıpkı fark edilmek, aranılan olmak hatta en basitinden hesaba alınmak gibi. Ayrıca yapısı itibariyle egoist bi havası da vardır. Bir de sevmeden sevilmek vardır ki işte o zaman bu eylem işkenceye dönüşür. bi sal beni be der insan.
kelime anlamı itibariyle sevmek eylemine konu olmaktır. böyle bir eyleme konu olanın, sevmekten bir haber olduğunu da düşünmem açıkçası. sadece şu olabilir. sevmekten hoşlanan ya da sevilmekten hoşlanan. hangi duygu durumunda iyi hissediyor ve iyi yansıtıyorsanız ona bürünürsünüz. içinde sevgi olduğu için de zararı olmaz. yeter ki riyakarlık olmasın.
elbetteki hayatın en doruğa çıkarıcı, en tatmin edici hissidir. kişi kendine değer verildiğini hisseder ve kendisi "samimiyetle" seven insan yada insanlar için yapacağı fedakârlıklar için sınırsızlık hisseder. insanoğlunun yaşamındaki bütün aktiviteler freud'un cinselliğe bağlamasının paralelinde bir de sevilmek hissi içindir. bu sürekli çıkılmaya çalışılan veya eteklerinde yatılan dağın zirvesidir.
insanın başına gelebilecek güzel duygulardan biri. fakat keşke sizi seven kişi de doğru insan olsaydı. ciddi düşünemeyeceğin veya size uygun olmayan bir insan tarafından sevilmek size yük oluyor. böyle birini sevmek de acı veriyor. bulmak zor, çok zor.
Emin olunamayan seylerden biri. Nerden bilebilirizki gercekten sevildigimizi? Zira iliskiler zamaninda hic sevilmemissin gibi pat diye sebepsiz bitebiliyor. Deli sorular.
Dünyanın en güzel duygusu. Her an elinizi tutacak birinin olması, en kötü anlarınızda sizi teselli edebilecek birinin olması, size herkesten çok değer veren ve en önemlisi size bunu hissettirmesidir. Aslında sevilmek burda iki satırla anlatılacak birşey değil. Bunu yaşamak gerekiyor.