gidendir de gitmemesi istenendir.
sevilendir de sevmesi istenendir.
birinin mutluluğu, bir başkasını etkiler mi bu kadar?
ya da sen, güzel kız, benim bir, htiyacım haline ne zaman geldin?
ne zaman muhtac oldum ben sana?
ve hayat, ne zaman bu kadar güzelleşti, ben farketmeden?
eski kırıklarımı nasıl güzel unutturdun bana. nasıl güzel söyledin "ben de seni seviyorum" diye.
şimdi, sen ve ben tek olduk, inatlaşırcasına karşısındayız hayatın. varsın gelsin üstüme, vuran gene aşkdır yalnızlıktan evvel bana. ve o ne kadar tatlıdır yalnızlıktan evvel bana.
ama korkarım gidersin diye.
maddiyattan değil de,
seni sevdiğimden be güzel kız.
başkalarının sevgilisinin nasıl kusurları var bilmiyorum ama benim sevgilimin durumunun iyi olduğunu pek söyleyemeyeceğim. 3-4 gün önce kriz geçirmişti. uyuşturucu krizi. nasıl mı başladı? anne karnındayken başladı desek yeridir. annesi hamileyken eroin ve kokain dahil her türlü kimyasalı kullanıyor. bunun sonucunda doğan çocuk da bağımlı olarak doğuyor. kız şu an kullanmıyor, bıraktı. tedavi de görüyor, ama bu işin sonu nereye varacak bilemiyorum. kriz geçirdiğinde beni bile hatırlamıyor. sen kimsin demişti bir keresinde bok gibi hissetmiştim kendimi.
sonuç: allah hepinizi beterinden korusun!
edit: sözlük gerçekten güzel bir ortam, içimi dökebildiğim nadir yerlerden birisi.
sevmek yürek ister, anlayıs ister, fedakarlık ister sözüyle hareket eden canın diğer yarısı. 2 günlük iş seyehati esnasında çok özlenen, "dön artık" serzenişlerinde bulunduran...
insanın birtanesi, yüzüne nefesine gülüşüne bile hasret olunan kişi. 5. yılında bile hala ayrı yerlerde olunmasına rağmen onunla bir an birlikte olabilmek için tüm ömrümü verebileceğim bir tanem. belki sözlük formatına aykırı ama seni çok seviyorum!!! 5. yılımız kutlu olsun!!!
yakında değilse bu kişi telefondaki sesiyle bile iç ısıtır, her aradığında heycan verir. onun da sevdiğini bilmek ayrı bi duygu, uzaksa bile güzel, dokunulamasa da güzeldir. zamanlar sayılır.
Zaman nasıl akıp gidiyor,
insanlar maskelerini ne çok seviyor,
Yıllarca bir yalanla bir ömür geçiyor da,
Hiç kimse yok bir tek günü sonuna kadar yaşamaya,
Mecbursun yalnızlığa..
Oysa sevgili, bir tek sevgili,
Nasıl değiştirir dünyanın gerçeyini,
içimdeki fırtına ele geçirdi beni,
Bir gün baktım hiç korkmadan aynaya,
Orda yeniden gördüm kendimi,
işte sevgili, bir tek sevgili,
Nasıl değiştirir dünyanın gerçeğini..
Şimdi asla pişman değilim,
Yaşadığım herşeyin bedelini ödedim,
Nasıl olsa bir gün gelir duygular bulur yerini,
Hem cehennem, hemde cennet yeryüzünün mevsimleri,
O kadar şey değişti ki,
Artık kimse masum değil,
Duygular çok eskidi..
O zamanlar biz ne güzel çocuklardık,
Dünyaya aydınlık gözlerle bakardık,
Ve işte ozaman kırdığın bu kalp,
Şimdi kırıyor başka kalpleri,
Aşkta kazanmak dedikleri kaybetmektir bir çok şeyi.. **
sagliga zararli kisidir..
zira bol miktar sinir, asabiyet ve maksimum stres sahibi yapar bunyeyi..
saglikli yasam icin sevgiliyi birakalim onerisi bile getiricem yakinda..