çok sevdiklerim oldu, bağlandıklarım ve hatta daha o günün akşamı ayrıldıklarım. ama hala o'nu bulamadım ya la. tam buldum diyorum yine bir mallık yapıyor, soğuyorum. güzellikten geçeli çok oldu. aklı fikri hür, kafası çalışan birini bulmak bu kadar mı zor yahu. sayısal zekası olsun beni utandırsın mesela. boyu önemli değil. 195 boyum olsa da mühim değil lan. 155lik kızla da birlikte oldum. sokaktan geçenler salak salak sırıtıyordu ama evin içinde yaşananları ben bilirim. neyse işte. nerdesin ey sevgili. şu an cidden çok sorun var etrafımda, gelme ama yavaş yavaş yaklaşsan fena olmayacak sanki. bi kokunu hissettir en azından. güzel kokmuyorsan sen de gidebilirsin. chanel chance kullan mesela.
14 Şubata bir hafta kala terk ettim.
O gün bugün üç gün aralıklarla sohbet ediyoruz lakin dün koyverdi kendini .
Ağladı .
Sen beni mahvettn, karanlıklar içinde bırakıp gittin beni diyerek.
Ruhsuz muyum bilmiyorum ama olmayınca da olmuyor işte.
sevilen kişidir esasen. günlüklerde ya da hatıra defterlerinde kız-erkek demeden başlanılan ilk kelime.
normal de ise; iki insanın birbirini sevmesi sonucu meydana gelen birlikteliktir. ancak kimi zaman da yaş itibariyle özellikle gençlerde bu birlikteliğe başlarken daha biteceğini biliyorsunuz ama bilmenize rağmen duygularınıza yenik düşebiliyorsunuz. bu gibi durumlarda insan gerçekten karşısındakine güvenmeli, emin olmalı çünkü çevreden de gördüğümüz kadarıyla her zaman normal bir şekilde sonlanmıyor. ayrıca her şey ulaşana kadar cidden. sevgili olmakta öyledir muhakkak ulaştığınız an kıymeti kalmaz, sıkıcılaşır, sınırlanırsınız. işin aslı zor bir birliktelik başlarken iyi ancak devamını getirmek herhalde yürek ister. evlilikle sonuçlananları pek az olsa gerek. işin ilginç kısmı çevremden gördüğüm hüzün ve sıkıcılıktan dolayı tüm tekliflere olumsuz yanıt vermem.
Sizi yeri geldiğinde mutlu eden, yeri geldiğinde mutsuz eden, üzen, sevindiren kısacası bütün duyguları yaşatan birçok şeyi paylaştığınız ama zamanı geldiğinde giden varlık...
Genelde gider bunlar. Gitmeyenini üretin şunların ya.
değdi saçlarıma bahar gülleri
nazende sevgilim yâdıma düştün
her erin bahtına bir güzel düşer
sen de tek sevgilim aklıma düştün
nazende sevgilim yâdıma düştün
gözlerim yoldadır, kulağım seste
ben seni unutmam en son nefeste
ey ceylan bakışlım, ey boyu beste
gurbette sevgilim aklıma düştün
nazende sevgilim yâdıma düştün
sensiz dağ yoluna çıktım bu seher
öksüz kumru gibi güller lâleler
"sen niye yalnızsın?" sordular eller
gurbette sevgilim aklıma düştün
nazende sevgilim yâdıma düştün
Yurtdışı tatilinde sevgili ile markete gidilir. Alış veriş yapılıp kasalara doğru ilerlenir. Kasa sırasında beklerken fark ettik ki; Adamlarda naylon poşet yok, sadece geri dönüşümlü ketenden poşetleri var onları da küçük bir ücret karşılığında satıyorlar.
Alışverişten sonra sevgilim sorar;
- E bunlar da naylon poşet yok ise, çöplerini nasıl atıyorlar...
Seviyorum ben bu Türk kafasını, seviyorum ben bu kızı.
beraber olmaktan maksimum derecede zevk alınan, kırmaktan en çok korkulan, beraber tek bir hayat yaşanılan insan. ayrıca kişinin hayatında ''diğerleri'' kavramının ortaya çıkmasını sağlayan önemli ve ayırt edici bir nokta. o varsa, sizin için herkes diğerleri'dir artık.