gizemdir, tanınamayan kişidir. her mesajını heyecanla beklediğiniz, yüzünü daha iyi görebilmek için saçlarını düzelttiğiniz kişidir. bütün hayallerinizin baş rol oyuncusudur.
sizi bir anda dünyanın en mutlu insanı ve dünyanın en kindar, nalet, gözünü nefret bürümüş, mutsuz insanı yapabilen kişidir. ne kadar da olumsuz düşünüyormuşum ya bir güzel niteliğe dört felaket yazdım.
duyguların uçlarda yaşanmasına vesile özel insan kişisine sevgili diyoruz. sonraki evrelerinde huyunu suyunu karakterini çözüp biraz daha rahatlamaya vesile olan duruma gelindiğinde de hayat arkadaşı oluyor. ama günümüzde bu aşamaya bile zor geliyor ilişkiler. evliliğe ulaşamdan eriyip gidiyor. ayakta kalabilimiş ve bir şekle girmiş ilişkilere saygılı olun lütfen. bir gün o saygı size de lazım olacak çünkü.
insanın en büyük mutluluklarının da en ağır hüsranlarının da sahibidir. böyle çelişir işte bu varlık kendiyle. önce kahkahalar attırırken size bir anda ağlamanızın sebebi olabilir. asla yapmam dediğiniz şeyleri yaptırır. bazen öylesine masum bazen de ölesiye aksidir. o yokken kalbiniz ağrır ama gelince de o canınızı yakacaktır. sevgili aşktır. olsa da olmaz ama olmazsa hiç olmazdır.
bir noktadan sonra sadece acı hissetmenize sebep olur. heyecan ve hevesle uyandığınız sabahlar yoktur artık. onu düşününce aklınıza hep kurduğu cümleler ve davranışları gelir, bunalırsınız artık düşünmekten. Ona bakınca sadece hayalkırıklığı görürsünüz ama kopamazsınız bir türlü çünkü içinizde hep o aptalca herşey düzelecek umudu vardır. Sonra o hayvanın oğlu (babası anası hariç) gelir terkeder ve gider. Ya açık açık ya da zımnen ama 4.5 yılın sonunda bunu da yapar. Sonra ayrılmadım der gelir yine aynısını yapar. Siz de nasıl böyle gurursuz olabildim diye düşünürsünüz ki arada kalmak bitmesinden daha kötüdür.*
sevme ve sevilme ihtiyacınızı karşılayan insandır. Evet aynen öyledir. Insanlar sevilmek kadar sevmeye ihtiyaç duyar. Tabi siz bundan hemen vazgeçip bir evcil hayvan edinin. Hem gidip barınaktan alırsanız hayvan için de harika olur. Özellikle yaşını doldurmuş kediler miskin sevgiye muhtaç olur. Sevmesen ölürler. Güzel bakarsanız sizinle uyur gelip sevgi gösterisi yapar. Terketmez, temiz sorunsuz ohh mis.