ayrılana kadar canım cicim bebeğim tarzı hitaplara layık oldugunu düsünüp, ayrıldıktan sonra hayvan, öküz vs hakaretleri yakıştırmaktan kendinizi alamadığınız şahıstır.
aynı zamanda en iyi arkadaş, yeri geldiğinde anne-baba, abi-abla olan kişi. uzak kalınca çok özlenen, kendinizi eksik hissetmenize neden olan, varlığı mutluluk kaynağı...
Duydum ki bugün bu şehirde değilmişsin. Hoş, söylemeseler de olurdu. Güneş soldu yine, bulutlar ağır.
Yokluğunda bu şehir dünyanın en ıssız köşesi gibi geliyor bana.
hayatı ve hayalleri süsleyen yegane kişidir elbette. lakin bazen üzebilendir. bak işler sonra daha farklılaşacak şimdi ne sana ne başkasına söyleyebiliyorum da, gel dinle beni böyle olmaz bu iş. 5 yıl oldu, sen nerdesin ben nerdeyim... zaten bir şey olacağı da yok. neyse tarihe bir not düşeyim dedim zamanı geldiğinde hatırlatırım, kendime.