dayanamiyorum bazen cok ozluyorum seni. neler yazmak geliyor da yazamiyorum sirf uzulmeyesin diye. o suntanin altina yazdigin notun ve resimlerimiz avutuyor beni. gozlerimi dolduruyor yoklugun, resimleri opturuyor. seni cok seviyorum be sevgili.. hisset beni, sana geldim gene. iyi geceler.
bakma guldugume, umursuz tavirlarima. icimde binalar uzerine binalar dusuyor. belki de sana en cok ihtiyacim oldugu donemdeyim. beklentiler ve yapmam gerekenler arasinda bosluktaki ip gibi sallaniyorum.. ilk defa bu kadar korkularima yenik dusuyorum. Beklemek, ne yipraticiymis, bu biz miyiz?
ben dunun gecesinde kalsamda senin icin bugun coktan basladi. yatagi sicacik yapmissin, bir de birazcik daha kalabilseydin keske.. sabahlarimizi ozledim, su bizim ask dolu sabahlarimizi.. tenin cok guzel, bedenin simsicak. opuyorum gamzenden gelirsin koynuma.
bugun tekrar asik oldugum, huzur buldugum.. ozuru borc bildigim.. sevgili sokuldum yanina, yanindayim. tatli ruyalar. iyi ki varsin. Opuyorum kalbinden. iyi uyu, iyi uykular.
Bir insan; sabah kalkar kalmaz çişe gitmeye üşendiği halde; telefonu yatağın kenarında arayıp sana günaydın yazıyorsa. Ve senden cevap gelmeyince, işi vardır herhalde diye düşünüp bir daha mesaj atıyorsa.Parası olmadğı halde; yanına gelmek için sağdan soldan borç para isteyip yanına geliyorsa. Seni her defasında sevdiğini söyleyip; bunuda her zaman tekrarlıyorsa.
Sevmeyipte nabıcaksın bu çocuğu diye sormazlarmı sana?
Korktum, uyandim.. kucucuk opucuk kondurdum tisortunu siyirip sirtina. iyi ki var olan. yanimda kal, ben yanındayim yaninda kalacagim. iyi uyu, iyi uykular...
tüketilmemesi gerkendir. ne bedeni ne ruhu eksiltilmemesi gerekendir.
sevilendir. insanı; yaşantısı, bakış açısı o insan yapmıştır. sevilen de o yüzden sevilmektedir. sevgili değiştirilmemesi gerekendir. geçmişiyle yargılanmaması gerekendir.
önceden sevgilisini mi altatmış? ne yapacaksın? beni de aldatırsa diye şüpheyle mi yaşayacaksın? yoksa her ilişkinin farklılığının bilincinde mi olacaksın?
sevgili yeniden başlatandır aslında, eskisini ne yapacaksın?
sevgili özel olandır. güven veren ve güven duyandır. yaşama sebebidir. umuttur.
sevgili yerdeki çorap yüzünden kavga edebilendir. anlının ortasındaki kocaman sevilceye gülebilendir.
sevgili en zor zamanınızda çıkışınız kalmamışken, arkanızda kimse durmuyorken, yanınızda yürüyebilendir.
sevgili değerlidir. değeri bilinmesi gerkendir.
sevgili ailedir bazen, bazen arkadaş, çoğu zaman dost. işte bu yüzden sevgilidir zaten.
öyle bir seversin ki annenle konuştuğunda farkında olmadan onun adını söylersin, öyle bi seversin ki kız kardeşin aradığında farkında olmadan onun adını söylersin, öyle bi seversin ki hiç tanımadığın iş için arayan bir kadına onun ismiyle hitap edip özür dilersin.
sevgili denilen şey budur. her an onunla konuşuyormuşsun hissini yaratandır.
gün geçtikce ona daha fazla aşik olursunuz ilk günün hevesini kaybetmezsiniz. o sizin cocugunuz gibi olur yaptigi hicbir sey gozunuze batmaz, biriciginizdir, iyi ki sizinle olandir.