onunlayken üstünüze titreyip, endişelerden deli olan sevgiliniz, ayrıldığınızda nerde, o sözleri nereye gidiyor, sözleşme bitti mi, meraklanma süresi doldu mu yani.
bazen, hayat hakkında hiçbir şey bilmediğimi düşünüyorum.
hayatımda olması yada olmaması hiçbir şeyi değiştirmediği gibi, ek olarak uğraşmam gereken yeni insanları hayatıma sokmuş oluyorum. bu kadar gereksiz bir şeyi hayatımda bulundurmam çok saçma olurdu.
seks dışında tek bir olumlu tarafı yok benim için.
''kış kıyamet bir gün bakarsın çıkıp gelmişim
varsın azgınlaşsın tipi
ve uğuldayadursun dışardaki rüzgâr
sakın şaşırma küçüğüm
üşümüş bir serçe gibi titremesin ellerin
apansız çıkıp geleceğim
kış kıyamet de olsa bir gün
uğuldayan bu rüzgâr,
bu delice yağan kar ürkütmesin seni
direnmektir artık bekleyişin öbür adı
sen türküler söyle ve gülümse küçüğüm çünkü;
sesinin ırmağıyla yeşerecek hasretin bozkırları
bekle beni küçüğüm
umudu karartmadan sevinci yitirmeden bekle
döneceğim bir gün elbet bekle beni küçüğüm.''
olmayan geleceğinizden bahsettiğiniz insandır bazen.
o kadar olaya, o kadar kavgaya, o kadar ayrılıp barışmaya rağmen nerede oturacağımıza bile birlikte karar verdiğim insandır ayrıca. sonuç hüsran tabi.
Metin Eloğlu öyle güzel anlatmıştır ki, sevgiliye duyulan sevgiyi, bu sebepten diyorum ki, sevgili budur,
" seni sevince adamın pabuçları eskimiyor,
beti- benzi yeni çarktan çıkmış gibi
seni sevince insan bilgili, saygılı, gönlü gani, şen
saçları zencefilli
erkencecik evine dönmek istiyor canı
zembilinde karpuzlar, hürriyetler, duvaklar
annesinin elini öpüyor ilkten
yeğenine çukulata almış onu veriyor
bakıyorsun " güzin karanfil çiceğini sever ya "
güzin e bir demet kırmızısından almış
sırf seni sevdiği için ya başka neden? "
sevgili dediğin hiyeroglif okumayı bilmeli. çok dil bilmeli. icabında kendini geliştirip, çoluğa çombalağa ders verecek düzeye gelebilmeli, gelmelidir.
bırakın en zavallı hallerinizi görsün, en yetersiz, en aptal zamanlarınızı, uzaklaşıp kaçıyorsa zayıf, zavallı biri. sizin gücünüzü kavrayamaz, enerjinizi harcamayın, seviyorsanız bile bir zaman sonra bu tutuk hali yüzünden terk edeceksiniz, testler her zaman vardır, bunu yapın ki zayıflığını algılayın.
sevilmeye layık olduğu sürece gerçek sevgilidir. yağmur yağar, bir aşk filmi kiralayıp eve gelir, kahveleri hazırlayıp filmin başına geçersiniz. elele filmin ağır akışına kendinizi kaptırırsınız. filmde acıklı bir durum olduğunda beraber üzülür, mutlu bir sahne olduğunda beraber sevinirsiniz. filmin sonunda aşıklardan biri öldüğünde size bakıp kafasını bir anda geri çeviriyorsa elinizi tuttuğunuz kişi sevginizi hakeden sevilmeye layık gerçek sevgilidir.
kim bilir ne kadar güzel bir şeydir. 33 yaşımda olmama rağmen hayatım boyunca hiç sevgilim olmadı. hiç... cennette insanların 33 yaşında olacakları söylenir. 33 yaşımda olmama rağmen hayatımda bir huri var mı? yok. benim yaşadığım 33 yaşında cehennemde olmak gibi bir şey. kim bilir ne güzel şeydir sevgilisi olmak. düşündükçe serebral korteksimin uyuştuğunu hissediyorum.
sonrası malum tabi: cinselliğimizi bastırıp felsefeye verdik kendimizi. yazık ettik. platon iyi bir sevgili değil. tek taraflı aşk biraz şey oluyor. her neyse,
sevgilisi olan insanları kıskanırım ama onlara bir taraftan hayranlık da beslerim. sevgili yapmış olmaları hayranlık uyandırır. nasıl yapıyorlar bilmem. iki sevgili olsa olsa bir film olabilir diye düşünüyorum. gerçek hayatta bunlar olur mu henüz bilmiyorum. hem bu saatten sonra bir sevgilim olsa onunla ne yapacağımı bile bilmem. nietzsche'ye bakılırsa kırbaçlamam gerekiyor. ama yok ben dersimi aldım. bu pezevenkler yüzünden sevgilisiz kaldım zaten. ya da sevgilisizlik yüzünden bu pezevenklere kaldım. ikisi de doğru gibi.
bekleyip göreceğiz neler olduğunu. belki bir gün... neden olmasın?