canındır.. her şeyindir..
olmazsa olmazındır.. uzakta da olsa, nefesini duyar gibi olursun.. kokusunu her daim hissedersin.. elinin boş kaldığını, onun elinin olmadığını farkettiğinde içini kaplayan "hüzün"dür. "o" "hüzün"dür işte.. sarılacak birisi yoktur.. zaten o'na sarıldıktan sonra kimseye sarılmak istemezsin ya.. ayrı konu.. uyurken yastığına sarılırsın sıkıca.. bırakmak istemiyorsundur.. ama ne o yastık sana sevgilinin sıcaklığını verir.. hah..
yutkunmandır biraz da..
hatırladıkça yutkunursun.. geleceğin aklına gelir..
ona düşündükçe hiç elini bırakmayacağın, yaşlılığında bile ilk zamanki sevginin, tutkunun kalacağından eminsindir. belki de emin olmak istersin.. evliliğin aklına gelir.. onunla geçecek bir ömür aklına gelir..
saklanmandır..
ayrılırken yanından.. uzak şehirlere giderken, otobüs camında ağlayışını görmendir.. göz yaşlarını senin gibi bir değersize akıttığına şahit olursun.. ayrılmak pis koyar.. öyle böyle değil hem de.. saklanmandır dedim ya.. pencereden ayrılınca sevgili, sizi bir hüzün.. bir yutkunma tutar.. ayrılmadan evvelki son gün dolmuşsunuzdur..
orada yaş boşalır gözünüzden.. yanındakilere aldırmadan.. saklanmak dediysek sadece sevgiliden saklanmak..
nerelere gittiği, neler yaptığı, adının ne olduğu bilinmeyen kraliçe. tek el hareketiyle reddetmeye bayılır. şanslı insanların bu sıfatı almaya hak kazandığı rivayet edilir.
kredi kartı aylık borç "bildirgesinin" sonundaki asgari ödeme tutarına göre davranılın kişi. "abow bu ay çok harcama yapış hatun. madem öyle ben de bu ay çok daha fazla sevişir" (bkz: şaka lan şaka)
sevilen herhangi birşey için söylenen hitap şeklidir.
örneğin 'sevgili günlük' der günlük yazanlar.
din adamları da sevgili diye yaratıcıdan bahsederler.
türkçe de en çok birbirini seven gençler anlamı yüklenir sevgili kelimesine.
görüldüğü üzere sevgili diyince yalnızca aşık olunan ya da ilişki yaşanan kız gelmemelidir akla.
bi zamanlar var olan, var olan ya da olacak sevgili, sevgilidir. güzel şeyler yaşansa da, er geç acı çekmeye mahkumsunuzdur. zira kural budur. bile bile lades!
bi insan düşün yeni tanışmışsın. biraz etkilenmişsin belki. sonra muhabbetler, buluşmalar.. derken arkadaşsınız artık. sonra hoşlandığını farkedersin o insanı. hatta biraz daha ileri gidelim diğer insanlardan daha farklı gelir gözüne. yaptığı, sahip olduğu herşeyle ilgilenirsin. evi, arkadaşları, ailesi, yaşantısı. sonra açılmaya karar verirsin. güzel bi yaz akşamı, herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş. önce bi sinema sonra başbaşa bi yemek. derken o an gelir. gözlerinin içine bakarsın, ve hissettiklerini sıralarsın.
ve artık o insanla herşey tozpembedir. günlerce sürer bu durum. bazı şanslı insanlarda haftalar belki aylar sürebilir.
sonra kavga dönemi başlar, güvensizlik, kıskançlık, veya tam tersi umursamazlık. bilakis kavga edersiniz. belki sabahlara kadar. birbirinize dünyanın en acı zehirlerini akıtırsınız.
derken bi sabah uyanmaya alışık olduğunuz günaydın mesajları yerine garip bi mesajla uyanırsınız.
"bi daha beni arama.. herşey bitti. yeni yaşamında mutluluklar."
işte budur sevgili..
ara sıra yanlış anlamada üzerine yoktur. alakasız şeyler çıkarır olaylardan nedense. ne dediğini bilmez. özür beklersiniz. oralarda bir yerlerdedir. sizden özür bekliyordur o da. işte o an, olgunluk gösterip aramak veya inatlaşmak elinizdedir. ama hangisi karlı cıkarır bilemedim. cidden bilemedim.
bizim de bir gururumuz var..
belki de sorun, o yanlış anlayacağı şeyleri ona dememek.. evet bu heralde..
bırakmak istemediğin tek kişidir. bırakma düşüncesi bile saçma zaten..
onsuzluk sana sadece acı verir.. acı ya.. bildiğin acı işte.. içini parçalar.. kalbini söker atasın gelir. nedeni nedir? yanında değildir kuşun.. meleğin.. minik kelebeğin..
nedir peki ilacı? nedir bunun tedavisi? nedir? birliktelik midir? evet birlikteliktir.
sonsuza kadar birlikte olacağının tesellisi ile sineye çekersin..
yutkunarak..
ama sana çok görülen şey sarılmandır.. elini sıkıca tutmandır.. saçlarını okşamandır.. dizinde uyumasıdır.. kulağına fısıldamasıdır..
bunlar kötüdür.. acımasızdır.. iç parçalayıcıdır.. ama böyle görünse de.. geçicidir..
sonsuz bir birliktelikte bu kadar sabırsızlık da iyi değildir de..
ne yapayım?
ama birliktelik olmasa da birliktesindir..
ooffff!!! offf!!!!...
bir süre sonra insanın bir uzvu haline gelen canlı.
Onun canı yansa senin de yanar.
Aman bir şey olmasın diye üzerine titrersin, için gider.
Ama kangren olursa da kesmek icap eder.
Keserken de canın yanar, bir süre adapte olamazsın.
Ama yapacak bir şey yoktur artık, elden bir şey gelmez.
Maksat diğer uzuvlara yayılmasın.
adam bana uykumda şarkı söylüyo deli midir aşık mıdır nedir. *
ben uyuyorum telefonda sıkıntıdan falan değil dayanamam hiç uykuya, uyuyorum yahu ve o alınıp kapatmak yerine şarkı söylüyor bana yani söylüyormuş daha doğrusu ben onun yalancısıyım.
bir zamanlar adamın biri erkenden yattım çalan telefonu duymadım diye küsmüştü bana ben böyle manyaklara alışıkken o kalkmış nefesimi dinliyor, hafif ayılınca ben gülüyo adam cidden hoşuna gidiyo bu olanlar.
ben o sersemlikle özür dilerken kapat istersen derken olmaz diyo, hiçbişeye değişmem...
ya yalan söylüyo, ya göz boyuyo, yada gerçekten içinden gelerek yapıyo orasını allah bilir.
işte bu adama sevgili deniyor... *