sevgili

entry1810 galeri
    682.
  1. bırakmak istemediğin tek kişidir. bırakma düşüncesi bile saçma zaten..
    onsuzluk sana sadece acı verir.. acı ya.. bildiğin acı işte.. içini parçalar.. kalbini söker atasın gelir. nedeni nedir? yanında değildir kuşun.. meleğin.. minik kelebeğin..

    nedir peki ilacı? nedir bunun tedavisi? nedir? birliktelik midir? evet birlikteliktir.
    sonsuza kadar birlikte olacağının tesellisi ile sineye çekersin..

    yutkunarak..

    ama sana çok görülen şey sarılmandır.. elini sıkıca tutmandır.. saçlarını okşamandır.. dizinde uyumasıdır.. kulağına fısıldamasıdır..

    bunlar kötüdür.. acımasızdır.. iç parçalayıcıdır.. ama böyle görünse de.. geçicidir..
    sonsuz bir birliktelikte bu kadar sabırsızlık da iyi değildir de..

    ne yapayım?

    ama birliktelik olmasa da birliktesindir..
    ooffff!!! offf!!!!...
    0 ...