ara sıra yanlış anlamada üzerine yoktur. alakasız şeyler çıkarır olaylardan nedense. ne dediğini bilmez. özür beklersiniz. oralarda bir yerlerdedir. sizden özür bekliyordur o da. işte o an, olgunluk gösterip aramak veya inatlaşmak elinizdedir. ama hangisi karlı cıkarır bilemedim. cidden bilemedim.
bizim de bir gururumuz var..
belki de sorun, o yanlış anlayacağı şeyleri ona dememek.. evet bu heralde..