Her anında yanında olmanızı isteyen bir sevgiliniz bulunmaktadır,lütfen kendisini msn dahil herhangi bir iletişim imkanında sizsiz bırakmayınız.
- Hayatındaki varlığınızdan,kendi varlığından daha memnun olan br insan sevgilinizse lütfen buna göre davranınız.
- Amacında zararsız bir iyi niyet taşıyan sevgilinizin,bu '' hayydaaa!! Nooldu ki şimdi ,ne dedim ki ben?'' durumlarına düşmesine engel olacak şekilde açıklamalarınızı yaparak,uf!,of!tarzı ünlemlerini kullanmadan önce, sevgilinizi iki kat düşününüz.
- Rahatsız olduğunuz durumları belirtirken,karşı tarafın (e doğal olarak) aynı zamanda karşı cins olduğunu ve bu özelliğinin kendisine aynı zamanda,'sorun çıkarma ihtimali tavana vurmuş canlı ' özelliğini doğuştan bahşettiğini unutmayınız.
- Yukarıdaki maddeye istinaden,aynı cinsiyet sebebi ile,yapması gereken bazı hal ve tavırları kendisinden çalmak suretiyle,sorunlu kız/erkek arkadaş görevini başarıyla yerine getirmesine engel olmayınız.
bahsedilen şahısla kadıköy den üsküdar a kadar hiç konuşulmadan yürünülebilmelidir. yürüyemiyorsanız bilin ki yanınızdaki yanlış kişidir. ya koşun ya konuşun, zira artık büyü bozulmuştur.
sesli düşünceler:
- sevgilisimiyim değilmiyim ulan ben hala bi bok anlamadım.
- bana aşkım, hayatım, bebeğim, sevgilim diyor sevgilisimiyimki hala yine anlamadım.
- madem bunları söylüyor niye arkadaşlarımla tanışmıyor.
- (bkz: hay amına koyim)böle sevgilinin
beraber vakit geçirdiğiniz insan, o uzaklardayken keşke yanımda olsaydı dediğiniz ve bir annenin çocuğunu merak ettiği kadar olmasa da acaba şimdi nerde napıyordur gibi başka insanlara yöneltemeyeceğiniz soruları yönelttiğiniz, hayatınızda ki tek kişidir.
Akıldan çıkmayanadır.
Yasmin Levy dinledikçe ağlattırandır.
Hayatında duyabilceğin en ağır lafı etmesine rağmen unutulmayandır.
Gururun gerisinde kalandır.
keşke evlenene kadar yanımda olmasa ama bi yerlerde beni beklese, beni sevdigini bilsem dedigim insandır, çünkü çok sevseniz bile bi yerde ipler kopuyor, aşk la meşkle evlilik olmuyor, sevgili oldugun dönem uzadıkça yeyip bitiriyorsun birbirini ve aşk genelde erken geliyor,çabuk tükeniyor. sayısı ne kadar az sa o kadar güzel olan insan yada insanlar.
sana lanet olsun sevgili.
yanımdayken beni mutlu ettiğin için.elimi hiç çekinmeden her yerde ve her koşulda tuttuğun için.bana dokunduğunda hissettirdiklerin için.içine çeker gibi öptüğün için. her dakika mesaj atmadığın için.hatta sabahtan akşama kadar hiç mesaj atmadığın için.hep alttan aldığın için. beni koruyup kolladığın için. hala beni sevdiğinden emin olmadığım için.sürekli uyuduğun için.beni sinirden çatlattığın için.karşıma oturup bana şiirler okuduğun için. kulağıma şarkılar söylediğin için. benimle dans ettiğin için. yarın gece gideceğin için. bana 3 yıl geciktiğin için..