Her anında yanında olmanızı isteyen bir sevgiliniz bulunmaktadır,lütfen kendisini msn dahil herhangi bir iletişim imkanında sizsiz bırakmayınız.
- Hayatındaki varlığınızdan,kendi varlığından daha memnun olan br insan sevgilinizse lütfen buna göre davranınız.
- Amacında zararsız bir iyi niyet taşıyan sevgilinizin,bu '' hayydaaa!! Nooldu ki şimdi ,ne dedim ki ben?'' durumlarına düşmesine engel olacak şekilde açıklamalarınızı yaparak,uf!,of!tarzı ünlemlerini kullanmadan önce, sevgilinizi iki kat düşününüz.
- Rahatsız olduğunuz durumları belirtirken,karşı tarafın (e doğal olarak) aynı zamanda karşı cins olduğunu ve bu özelliğinin kendisine aynı zamanda,'sorun çıkarma ihtimali tavana vurmuş canlı ' özelliğini doğuştan bahşettiğini unutmayınız.
- Yukarıdaki maddeye istinaden,aynı cinsiyet sebebi ile,yapması gereken bazı hal ve tavırları kendisinden çalmak suretiyle,sorunlu kız/erkek arkadaş görevini başarıyla yerine getirmesine engel olmayınız.