hakikatte bir aşk makamıdır. o makama varıldığı zaman, kimlikler kapıda bırakılır.
o, yegane sığınak; o, biricik sevgili...
en belirgin özelliği âşıka acı ve ıztırap vermesidir.
en büyük aşklar, en çok acı verenler değil midir?
sevilen, özlenen, beklenen ayrıldığında öküz gibi ağlanan aradan bir süre geçtikten sonrada ana unuttum lan onu diyip hayata devam edilendir. ey aşk sahipleri eğer gerçekten aşık olduysanız kıymetini bilin sikindirik konular yüzünden birbirinizi üzmeyin.
Not:Bu entry eski sevgiliyi msn de online vaziyette gördükten 7 dakika sonra girilmiştir.
bazen siktir çekilmesi en zevkli olandır. haksızlıkta yapıldığı oluyor ama son zamanki çok kötü oldu. ve yanımda olsa idi. çok anlamlı bi siktir git vari bir paragıraf konuşurdum.
SEVGiLi, SEVGiSi OLANDIR. HERKESE LAZIMDIR. DUNYAYA YA HAYATA ANLAM KATAR. AMA TAKLITLERINDEN SAKINMAK LAZIMDIR ÇÜNKÜ DÜNYAYI BAŞINIZA GEÇiRiRLER MAZALLAH.
gülen gözlerin, hızlı kalp atışlarının, göz yaşlarının, heyecandan titremelerin, mutluluğun, mutsuzluğun, dünün, bugünün yarının sahibidir. ayrıca iyi ki vardır.
yanındayken saatlerin nasıl geçtiğini anlayamadığımız özel kişi, gönülden gönüle bağ kurulan ,gözlerine bakılmaya deoyulamayan herhaliyle hayran olunan yaşama heyecan katan yegane varlık.