serdar ortaç

entry1814 galeri173
    315.
  1. "topu topu 7 nota var kaç farklı beste yapılabilir ki" sözünün sahibi efsane.
    1 ...
  2. 316.
  3. son albümündeki bir parçasında :
    --spoiler--
    bize bakan gönül full ihtişam dolsun
    --spoiler--
    diyerek yüreğimizin telini titreten çağdaş ozan, büyük kalem. * * *
    1 ...
  4. 317.
  5. "hayat beni neden yoruyorsun" sözlerini yazan şahıs *
    1 ...
  6. 318.
  7. ismail yk ile aralarında pek fark bulunmayan şarkıcı parçası. o sözler nedir öyle anlamıyorum ki. yani tamam ismail in ki daha beter ama bence adam bundan daha çok eğleniyordur orası garanti. velhasıl ikisi de şaka gibi azizim. uzak durunuz*
    1 ...
  8. 319.
  9. 320.
  10. 321.
  11. arkadaş grubumuzda sertaç ortar dediğimiz sevimli şarkıcı. o değil de adamda ses yok söz yok ama, dinletiyo kendini ya o ilginç işte.
    1 ...
  12. 322.
  13. sesi duyulduğu vakit anında ses gelen cihaz yahut kulaklar kapatılmalıdır. zira hipnoz olup şarkısı -her ne kadar berbat da olsa- bitene kadar kilitlenebiliyor insan.
    1 ...
  14. 323.
  15. milliyetçi tavırlarını taktir ettiğim tatar şarkıcı. boktan bok şarkılarından nefret ederim, o ayrı.
    3 ...
  16. 324.
  17. şarkılarının altında bulunması gereken yasal uyarı;

    fazla dozda serdar ortaç dinlemek öldürür.
    serdar ortaç dinlemek size ve çevrenizdekilere ciddi zararlar verir.
    serdar ortaç dinlemek damarları tıkar, kalp krizine ve felçlere neden olur.
    hamileyken serdar ortaç dinlemeyiniz.
    serdar ortaç dinlemek yüksek derecede bağımlılık yapar, başlamayın.

    o değil de bana yan etkilerinden en kötüsü rastladı. artık serdar ortaç bağımlısıyım...
    4 ...
  18. 325.
  19. endüstriyel pop salınımı.

    her yaz sıcaklar feci bastırınca eyvah derim, voice kendine mukayyet ol, geliyor.

    birden salınır abimiz hem görsel hem işitsel olarak.

    tamamdır, kışa kadar bu eziyete mahkumsunuzdur.

    n kadar ezgiyi n+1 olarak karşımıza getirir bu salınım, biz de şaşırmış gibi görünsek de arkamızı dönüp nanik yaparız.

    abimiz her zaman kötü salınır diyemem ama el insaf kardeşim yaz yağmuru dedin anladık ama biz de insanız neticede. şöyle bir deyim var bilir misin?

    (bkz: kabak tadı vermek)
    3 ...
  20. 326.
  21. 16 Şubat 1970 tarihinde istanbul’da doğdu.
    Ilk öğretiminii Kocamustafapasa'da ve ortaokul öğretimini Suadiye Lisesi'nde tamamladı.
    Haydarpaşa Meslek Lisesinde torna-tesviye bölümünde liseyi bitirdi.

    Yüksek öğretimine Bilkent Üniversitesi Amerikan Dili ve Edebiyatı Bölümünde başladı.
    Fakat tahsilini tamamlamadan üniversiteden ayrıldı.

    1993 senesinde istanbulda özel radyolarda program yapımcısı ve sunucu olarak çalıştı.
    Programlarını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından Raks müzik şirketi ile anlaşma yapması teklif edildi.
    Böylelikle o gune kadar yazdıgı şarkılarını, kendi sesi ile seslendirme şansını yakaldı ve ilk albümünü yaptı.

    ( bkz:http://www.gulum.net/biyo...php?op=goster&id=3854 )
    1 ...
  22. 327.
  23. bu adamı görünce tüylerim diken diken oluyor elimde değil, birde o meşhur gözlükleriyle umursamaz bir tavır takınıp, aristokrat havası yakalamaya çalışmıyor mu ya ne diyim ki bilemiyorum, hayır ölse o gün namazı kılınan camiyi taaf edeceğim o kadar seviyorum bu abimizi, sırf bu adam için darbe olsa sürgün yese başka diyarlar da milletin kafasını sikse valla üzülmem yapılan darbeye.
    1 ...
  24. 328.
  25. ne yaparsa yapsın, aklımda hep magazin ödülleri gecesindeki faşizan ve bayağı tavrıyla yer edecektir...
    ayrıca:
    (bkz: serdar ortaç vs ahmet kaya)
    4 ...
  26. 329.
  27. ahmet kayanında katıldığı ödül gecesinde arbedeyi fırsat bularak çıkıp 10. yıl marşını söyleyen kişiliksizdir. aynı yıl asker kaçağı olarak askeri mahkemelerde yargılanmıştır.
    (bkz: bu ne garip çelişki anne)
    3 ...
  28. 330.
  29. 331.
  30. ilk çıktığında zakkum çiçekleri gibi bir şarkı yapmışlığı ve sonra, yani saçlarını kısa kestirdikten sonra acayip saçmalamışlığı bulunduğundan vitamininin saçlarında olduğuna kanaat getirdiğim adam. yeniden saç uzatırsa hani yani belki diyorum.

    http://alkislarlayasiyoru...-ortac---zakkum-cicekleri
    1 ...
  31. 332.
  32. anlamlı şarkı sözlerinden sadece biri;
    Çık git bu gün kalbimden
    Çık git sebepsiz dönme.
    Bıktım yürek harbinden,
    Hal kalmadı gönlümde.
    Hiç bir kaderde yazmaz,
    Gönderdiğin sürgün.
    insan sevince gülmek ister,
    Bense yaş gördüm.
    1 ...
  33. 333.
  34. soyunda ufakta olsa bir japonluk veya çinlilik olduğuna inandığım popcu.
    2 ...
  35. 334.
  36. Lisede torna bölümünde oku, üniversitede Bilkent Amerikan Dili ve Edebiyatı Bölümünde başla sonra gel topu topu 7 notayla uğraş.

    aklım almıyor bu kadar karmakarışık şeyleri. hele bu saatte.
    4 ...
  37. 335.
  38. türkiyedeki en kötü şarkılar bu adama aittir.
    üstelik en fazla albüm satışıda bu adama aitse demekki ülkenin müzik zevki yerlerdedir, mahvolmuştur.
    2 ...
  39. 336.
  40. konser görüntülerini bize klip diye yutturan müzisyenimsi, sadece 7 nota var adamı. aman allahım, o nasıl tanrısal duruştur öyle!
    (bkz: #6396838)
    1 ...
  41. 337.
  42. ahmet kaya'nın kürtçe şarkı söylemine karşı çıkıp onuncu yıl marşı söylerken, ibrahim tatlıses'le kürtçe şarkı eşliğinde şemmame oynamış şahıs.
    4 ...
  43. 338.
  44. bundan yıllar önce, radyoda karabiber şarkısını duyduğumda kadın zannedip, klibini izlediğimde de tam anlamıyla şoka uğradığım pop sanatçısı.
    2 ...
  45. 339.
  46. takdir edersiniz ki kalıcı hiç bir eseri yoktur. kimse kabul etmese de kötü bir müzisyendir. hatta müzisyen olmaya çalışandır diyebiliriz.
    türkçeyi kötü kullanarak insanlara kötü örnek olmuştur (bkz: bisse bisse)

    bu ülkede bu dilde "biz" vardır. "bis" yoktur. parçanın telif haklarındaki halinde belki "biz" yazmaktadır ama sen bunu şarkılarda ve kliplerde "bis" diye söylersen niyetin zaten bellidir.

    kısacası yaptığı hiç bir şeyin sanatla ya da müzikle alakası yoktur. sadece ve sadece para kazanmaksa olay bende albüm çıkarırım.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük