serdar ortaç

entry1814 galeri
    339.
  1. takdir edersiniz ki kalıcı hiç bir eseri yoktur. kimse kabul etmese de kötü bir müzisyendir. hatta müzisyen olmaya çalışandır diyebiliriz.
    türkçeyi kötü kullanarak insanlara kötü örnek olmuştur (bkz: bisse bisse)

    bu ülkede bu dilde "biz" vardır. "bis" yoktur. parçanın telif haklarındaki halinde belki "biz" yazmaktadır ama sen bunu şarkılarda ve kliplerde "bis" diye söylersen niyetin zaten bellidir.

    kısacası yaptığı hiç bir şeyin sanatla ya da müzikle alakası yoktur. sadece ve sadece para kazanmaksa olay bende albüm çıkarırım.
    0 ...