"durma, devam et. gerçi 400 küsür entryi eksilemek senin için biraz zaman alacak ama iyleşme sürecine katkıda bulunacağına inanıyorum ben. acil şifalar canım"*
harbiden sözlükten soğuma sebebi olmuş ibnelerdir. artı oy alma sevdasından değil ama yazar kişi aldığı oylarla kendisini sınamatadır. devamlı eksi oy alan yazar kendisini geliştirmeli, artı oy alan ise iyi yoldadır sonuçlarına ulaşılmalıdır. ama bu ibneoğluibne seovi'ler yüzünden her şey altüst olmaktadır.
yaptığı mallığa isim takan mahlukattır.
faaliyetsizlikten bu tarz girişimlere girişmiştir.
ve bunlardan bir tanesi dadanmış profilime eksi oyları basmış baya baya..
işin ilginci en beğenilen entrylerıme sırasıylan eksi oy vermiş olmasıdır ki, bu yapılan işin kasti olduğunun bir belgesidir.
cinsel tercihine değil direkt annesine ilişkin sıfatlandırmayı hak olarak elde etmiş fikir fukarasıdır. genelde bu tipler bir entrynizi beğenmez ve bütün entrylerinize eksi vererek intikam aldıklarını sanarlar.
uzun yazılarımı yazdıktan 5 sn. sonra eksi oy almama neden olan o ibne. onu bir gün bulursam: ''lan başlığı okuymazsın o süre zarfında elin nasıl eksi'ye gidiyor be'' diyeceğim ve afedersiniz biraz da sikeceğim...
euro 08 almanya maci sonrasi msn iletileri/#3584156
onder sav a telefon kullanmayi ogretiyoruz zirvesi/#3477345
mehmet aurelio/#3584211
sevincten ne yapacagini sasiran fanatik/#3584489
stv ye alternatif dizi onerileri/#3586834
luis aragones/#3584266
1 dakika içerisinde 6 eksi oy veren ibnedir kendisi..
10 saniye kuralını eksiksik kullandığı için takdiri haketmiştir.
dagistan_____________ 11.07.08 15:50:29
osursam osurdum derim 11.07.08 15:50:17
iddaakolik___________ 11.07.08 15:50:06
genel kultur_________ 11.07.08 15:49:54
telefon______________ 11.07.08 15:49:38
yapma bunu yapma bunu 11.07.08 15:49:28
zeki ama calismiyor___ 11.07.08 15:49:17
73 saniyede 7 eksi oy verecek kadar acımasız bi ibnedir..
Hadi hepsini anladım zalim ibne.. Dağıstan entryime bari vermeseydin.. *