samsun

entry1582 galeri
    1107.
  1. 16 sene önce üniversitesinden mezun olduğum şehir. geçen sene tatil için gittiğimde çok değiştiğini ve geliştiğini fark ettim ,özellikle atakum plajı ve civarı çok güzeldir, fakat havası bu kadar nemli ve sıcakmıydı unutmuşum , çünkü 3 günlük tatil boyunca güneşte kalmış dondurma gibi eridim bittim.
    0 ...