hakkında konuşurken "abi bi karılar var allah seni inandırsın.." şeklinde olaya girilen şehir. harbiden bir karılar var olum, aklın durur. izmirdekiler falan kezban yanlarında, çok net söylüyorum.
orta karadeniz'de yer alan, çağdaş, gelişmiş, kozmopolit şehir. ucuz bir şehirdir. insanları söylenenin aksine güleryüzlü ve sıcakkanlıdır. tabi ki bunu söylemeden olmaz; kızları çok güzeldir.
20 seneden fazladır farklı yerlerinde yaşadığım şehir. gelişimine yıl yıl tanık oldum, bayağı da gelişti. ama içi boş gelişme, istihdam yok. kendi işin varsa ya da memur filan olarak yaşayacaksan çok ideal bir şehir. ama 3 - 5 kuruşa 3 - 5 gün çalıştırılmayı iş olarak görüyorsan ondan çok var.
insanı oldukça seksi il.
öğrencilik hayatımda samsunlu olan hocalarım hep ilgimi çekmiştir. böyle bir ateşli olma durumu var samsunlularda. adamların koyunu bile alımlı bakıyor be kardeşim.
içimde annemin, babamın yaşadığı şehir, doğduğum şehir.eskilerde yeşili daha boldu. şimdi yeşiller katledilip çok katlı binalar yapılmakta.ben 19 mayıs gençlik ve spor bayramında devlet erkanının hep orada olmasını istemişimdir.madem ki kurtuluş savaşımız orada başlamıştır, bu nedenle samsun çok önemlidir. devlet büyükleri de o coşkuyu samsunlularla beraber orada yaşamalı.