içimde annemin, babamın yaşadığı şehir, doğduğum şehir.eskilerde yeşili daha boldu. şimdi yeşiller katledilip çok katlı binalar yapılmakta.ben 19 mayıs gençlik ve spor bayramında devlet erkanının hep orada olmasını istemişimdir.madem ki kurtuluş savaşımız orada başlamıştır, bu nedenle samsun çok önemlidir. devlet büyükleri de o coşkuyu samsunlularla beraber orada yaşamalı.