samsun

entry1582 galeri
    661.
  1. 20 seneden fazladır farklı yerlerinde yaşadığım şehir. gelişimine yıl yıl tanık oldum, bayağı da gelişti. ama içi boş gelişme, istihdam yok. kendi işin varsa ya da memur filan olarak yaşayacaksan çok ideal bir şehir. ama 3 - 5 kuruşa 3 - 5 gün çalıştırılmayı iş olarak görüyorsan ondan çok var.
    2 ...