ne işe yaradığını hala anlamadığım. bi sike yaramayan her hafta uğraştığım nefret ettiğim ve biraz önce yine uğraşlarım esnasında canımın yanmasına sebep olmuş gereksiz ötesi oluşum.
Erkeklere verilen nimettir. Neden kestiklerine anlam veremiyorum hicbi zaman. Tamam haci dede gibi de gezme ama kose gibi de dolanma ortalikta be cocuum. Cogu kiz parmaklarini erkek arkadasinin sakallarinda gezdirmekten hoslanir. Ben mesela o sakallarin fücuduma batmasina bayiliyorum. Ha ne demistik, sakal-biyik nimettir. Onlari kesince gunaha giriyomus gibi hissetmiyo musunuz amk.
çıkmayınca basarsın sarımsağı. dairesel hareketlerle ovuşturursun yüzeyi. yüzey gitgide sulanır. iki dudak arasından sokunca kayganlaşsın diye bir sıvı akar da akar. sonra acımadan sokar çıkartırsın... pardon bu başka bir şeydi ehe.
yüzde çıkan kıl demeti. seyrek çıkarsa am kılından hâllice olur.
istanbul/maltepe'de yikimina üzülünen isletmedir.
Sicak ve samimi bir ortamdi ve seviyordum yahu.
Hesabi eksik ödeyip cikabilen bir kisi olarak "nedeeen?" diye sizlaniyor ve yas tutuyorum.
hakikaten biz erkeklere yakışıyor. yüzüklerin efendisi filmindeki aragorn u canlandıran viggo mortensen'in sakalsız halini gördükten sonra bu görüşüm kuvvetlendi. adam sakalsız cücüğe dönmüş resmen. karizma falan kalmamış. emekli memura dönmüş.
birakilmasi sunnettir. ancak sunnettir diye sakal birakildiktan sonra tamamen kesmek haramdir. said nursi bu yuzden birakmamis. (bkz: vay anasini sayin seyirciler)