çok güzeldir. şu sıralar moda mı bilmem ama sakal fantazisi olan bi ton hatun var eğer ilginiz ve kabiliyetiniz varsa uzatın gitsin.
bonus: buyrun bu da fantazi için özel olarak ısmarlanmış 6 aylık sakalım(dı): http://imgur.com/TojaUmN
Son zamanlarda bu kadar moda olmasindan, -bir sakalli olarak- rahatsizlik duydugum sey.
Lan moda, kizlar seviyo ayagina herkes birakmaya basladi amk. Herifin yuzunde kivir kivir got kili gibi sakal cikiyo ama yakistigini dusundugu icin birakiyo. Birader ceneden uzattigin sakal eger boynuna dogru kivriliyosa, sakal denen sey sana gire degil. Kirliden oteye gitme. Valla tasak malzemesi olursun. Ayrica hemcinslerim sakaliniza keskin cizgiler vermemeye de dikkat edin. Uzun uzun sakal adabi konusunda bir entry giricem bi ara, o zamana kadar bu iki seye dikkat edin yeter.
Bi sozum de kadinlara. O faulleri makineyle alin sonra cok serutrsjsbdhsja neyse amk bos bulunup hayal ettim bi an.
cogu zaman gerilik alameti olan surat kili.
yas, protesto gibi amaclarla veya depresyon gibi sebeplerle uzatilabilir.
bazen de ticari veya siyasi kaygilar guderek uzatilabilir.
bazen de sunnete uygun olsun diye uzatilabilir.
uzun lafin kisasi, tiras olmaya useniyorsaniz turlu mazeretlerle uzatip, afili triplerle uzamis sakallarinizi koruyabilirsiniz.
adamına göre değişen aksesuardır bana sorarsanız....adam vardır sakal bırakır teröristlere benzer şarapçılara benzer, adam vardır sakal bırakır karizmasını 10'a katlar mk....şimdi kıvancın bıraktığı sakalla,sıradan bi adamın bıraktığı sakal aynı etkiyi mi yaratır lan mk?
erkeği de kadını da normaliteden uzaklaştıran üzuvdur. Kadının uzaklaşması toplumca pekte hoş karşılanamsa da erkekte adam gibi bi sakal gayet iyi durmaktadır. Yani ben kendime öyle yakıştırmaktayım. Ayrıca siyasi veya dini görüş objesi olarakta düşünülmemelidir. Uzun sakalımız var diye cemaat mensubu etiketi yememiz hiçte hoş değil.