sahibinden com

entry521 galeri63
    322.
  1. şu aralar tv'de orijinal reklamlara imza atan site.
    1 ...
  2. 323.
  3. Çok iddialı fakat gerçekten güzel reklam yapmışlar.
    1 ...
  4. 324.
  5. türkiyedeki işi olmayan bakkal t.şak tartar sitesi. ne kadar esnaf varsa akşama kadar bu sitede ipe sapa gelmez şeylere bakıyor. boş beleş piyasa yapıyor. bundan önceki patronum at bakıyordu en son. lan amına koduğum atı ne yapacan gerizekalı.
    7 ...
  6. 325.
  7. ikinci el ve temiz ürün çok alıp sattım gerçekten de çok iyi bir site.
    0 ...
  8. 326.
  9. otomotiv ve emlak sektörü için konuşacak olursak pazar lideri konumunda olan site. reklamlarında da dediği gibi sahibinden.com da yoksa öyle bir ev yoktur gibi bir konuma gelmiştir süreç içerisinde.
    0 ...
  10. 327.
  11. 328.
  12. Devlet tarafından 10 milyon ceza verilen site. Oh olsun az bile bu açgözlülere.
    1 ...
  13. 329.
  14. ilan vermek o kadar pahalı ki facebook ilan kaynıyor. Her yer ilan.
    1 ...
  15. 330.
  16. kullanmayarak, hatta hiç ziyaret etmeyerek ziyaretçi sayısını diplere indirerek batırılması gereken hödük bir şirkettir.
    0 ...
  17. 331.
  18. Temizlik boyası ve güneş yanığı olmayan araç yok gibi. Ulan ne güneşmiş arkadaş herkesin aracını yakmış.
    2 ...
  19. 329.
  20. kullanılmış karı külodu aldığım yer. 60 lira verdik ama değdi.

    tavsiye ederim.
    2 ...
  21. 330.
  22. Beyin yakan açıklamalara sahip satış sitesi. Buradan araç bakıyorum iyi hoş açıklamalara bi bakıyorum...

    # ARACIMIZDA KAZA DARBE DEĞiŞEN YOKTUR.

    TAVAN HARiÇ BELALTI BOYALIDIR.

    # ARACIMIZDA PARÇALAR HALiNDA 17 BiN CiVARI TRAMER KAYDI GELMEKTEDiR.

    Şöyle bir açıklama var ilanda.
    Üst satırda araçta kaza olmadığını söyleyen piç kurusu bir satır atladıkdan sonra 17 bin hasar kaydı var diyor. Be ağzına osurduğumunun çocuğu bu hasar kaydı araç garajda
    tek başına takıldığı için psikolojik bunalıma giren bujilerin memelerinden ötürümü piç !
    8 ...
  23. 331.
  24. ikinci el bir şeyler istediğim ancak cesaret edemediğim site.
    0 ...
  25. 332.
  26. Arkadaşlarımı satmak istediğim sitedir.
    2 ...
  27. 424.
  28. 1,5 sene önce evimin diğer odasına koymak üzere ikinci el bir tv almak istedim. doğruca sahibinden.com sitesinin yolunu tuttum. altı üstü kıçı kırık bir tv alıcam. sıfır olmasına gerek yok dedim.

    nihayet birini gözüme kestirdim ve sahibine mesaj attım. dedim almak istiyorum ben bu tvyi. mesajı attığım da lanet olsun ki bir kadınmış. dedi ki; elimde tv yok. peki o zaman neden ilan veriyosun diye sordum. sormaz olaydım. eline arada sırada akrabalarından ikinci el tv geçiyormuş da onları satıyormuş. ulan arkadaş eline geçince ilanı koy siteye dimi. yok ben öyle dememişim hamfendiye. anında ters bir u dönüş yaptı ve o normal konuşan o karı bir anda bana hakaret etmeye, terbiyesiz, ahlaksız, pis tacizci demeye başladı.

    allah allah neden kadınlar her sıkıştıklarında aynı tip ilkel tepkiyi veriyor sevgili dostlar. sizce bunun sebebi nedir? ne kadar kolay bir insana tacizci damgası vurmak öyle değil mi?

    sizin gibileri yonta yonta adam edicez. zor olacak ama olacak.
    5 ...
  29. 425.
  30. içim sıkıldıkça, vakit buldukça en çok ziyaret ettiğim site. Rahatlatıyor, kendime getiriyor. Alamayacagim evler hakkında bilgi sahibi oluyorum. insan kendine bunu niye yapar bilmiyorum. Belki günün birinde evren bana güzel donusler yapar kim bilir...
    Tanim: Ufuk açan site.
    5 ...
  31. 426.
  32. Alanında tekel oluşturan site. Diğer sitelerin 3 katı fiyatıyla göz doldurur.
    Sahibi Türkiye'nin en büyük zenginlerindendir.
    0 ...
  33. 427.
  34. kişilerin telefon, araba veya başka eşyalarını satabilecekleri site.

    arabayı koydum, açıklama kısmına da sorulabilecek her şeyi yazdım.
    4-5 tane mesaj gelmiş, bi tane embesil özellikle ''ilk sahibiyim,hasar kaydı ve hasarı yoktur tramer kaydına bakabilirsiniz'' yazmama rağmen hasarı var mı diye soruyor. felan yazmış bir de.
    bagajın kaç litre olduğunu yazmışım, fotoğrafını çekmişim hala bagajı küçük mü diye mesaj atanlar var.
    galeriye satacağım bu ne arkadaş.

    bu girdiyi yazarken biri daha yazmış, ilan başlığına full+full yazdım açıklama kısmına sınıfının en dolu modeli olduğunu da belirttim hadi bunları okumadın fotoğraflardan da mı anlamadın geri zakalı insan baz modelindeki jantlar öyle mi, yol bilgisayarı mı var embesil insan.
    araba falan satılmaz arkadaşlar buradan. mal bu insanlar.
    3 ...
  35. 428.
  36. Benimde gıcık olduğum adam yazmış yakıt cimrisi ee ne yaktığını sır gibi saklıyor sanki suç,çoğunda böyle.
    1 ...
  37. 429.
  38. ilanınıza "takas yok." yazarsanız alacağınız ilk mesaj "şununla takas olur mu?" şeklinde olacaktır.
    3 ...
  39. 430.
  40. pazarlık yok diyorum adam pazarlık varmış gibi şu fiyat olur mu diyor. takas yok diyorum şununla takas olur mu diyor. ürünün detaylı fotoğraflarını koyuyorum özelden fotoğraf istiyor. hayır bak dese ki "pazarlık yok demişsiniz ama şu kadar param var acaba olur mu?" ya da "kusura bakmayın pazarlık yok demişsiniz ama şu olur mu?" falan dese anlayışla karşılar herkes. Birkaç kere bende yaptım böyle, karşımdakide anlayışla karşıladı. ama herif direk 10 lira yazdığın pazarlık olmadığını belirttiğin şeye 5 lira vereyim ya da 5 tl olur mu yazarsa insanın sövesi geliyor.
    2 ...
  41. 432.
  42. 433.
  43. Vaktim yoktu ama yine de tıkladım. Bu ilan geçen günlerde ekşide gündem olmuştu orada okumuştum.

    Cidden ikinci el araba alma düşüncesi içinde olanların kesinlikle okuyup ibret alması gereken çaresizlikler içeriyor olay.
    0 ...
  44. 434.
  45. internetin laleli'si.

    ihtiyaç hasıl oldu diye bir araç lazım oldu ama sikilmemek, dolandırılmamak için 40 taklayı biz atıyoruz.

    ha en komiği de ekspertizi alıcı adayı yaptırıyor. ahahahh. nasıl bir orospuçocukluğu bu?

    ya bu anadolu insanına verin tiktok çeksin daha iyi yeminle. 3 kuruş için aşırı bozuyorlar kendilerini.
    2 ...
  46. 435.
  47. Ekspertizi sadece alıcı olan kişi yaptırır diye birşey yok ancak durum şöyle olmalı.

    Satıcı aracının varsa kusurlarını söyler veya örneğin araba orjinal der sen aracı ekspere sokarsın araç kaput değişik sol kapı boyalı vs olarak çıkarsa ekspertiz ücretini satıcı öder. Yok araç satıcının dediği gibi çıkarsa o zaman alan kişi öder tokalaşılıp mevzu biter.

    Adamın aracına günde 3 müşteri geliyor her müşterinin ekspertiz parasını ödemesi saçma sonuçta. iki tarafta dürüst olup alışverişi öyle yapacak.

    Ben araca kusursuz hata yok derim arabanın direkleri işlemli çıkar o zaman tabi eksper ücreti bana ait alıcı zaten arabayı almaktan vazgeçer böyle bir durumda.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük