kurumsal üyelerini kaybetmemek adına bireysel kullanıcılarına site kullanımını, ilan yönetimini, fiyatlandırma politikalarını, üyelik problemlerini, müşteri hizmetleri bekleme süresini, geri dönüşü oldukça problemli hale getirmiş olan e-ticaret sitesi.
en yakın yerli rakibi hepsiburada.com'un da kurumsal üyelikler aracılığı ile satış yapmasından sonra karlılığı oldukça düşmüştür.
farkına varamadıkları bir gerçek var: kurumsal üyelerinin sayısının veya siteye olan rağbetin kıstasını da bireysel kullanıcılar belirliyor. o yüzden bizi üzmeyin. biz varız diye o firmalar senede 2.000 küsür lira kurumsal üyelik için para veriyor. bize ulaşabilmek adına bir ilana yüzlerce lira para alabiliyorsunuz.
Birçok alışveriş yaptığım ama bir keresinde satıcıyla konuştup bir kaç gün sonra para elime geçeceğini söylediğim ama acil de lazım olduğunu bildiği için ürünü, ödemeden önce gönderdiğine şahit olduğum satıcının olduğu site.
Not: Ürün kayıtsız olarak elime geçmişti ama şeytana uymadık daha sonra ödemeyi yaptık, allah boğazımızdan haram lokma geçirmesin.
baz donanım araçları, "aracımız hidrolik direksiyonlu, son sistem abs'li ve klimalı olup füll+fülldür" şeklinde satmaya çalışan ibne kullanıcılara sahip site.
Buraya ne Zaman girsem, küfür dağarcığım genişliyor. Gtveren galerici ilan vermiş, 2010 model 290.000 km'de sol tarafı komple boyalı arabaya, sıfır ayarında yazıyor utanmadan amk ya. Olm küfür yiyon ya lan 7 sülalene. Bi de sürtmeden dolayı kapı çamurluk değişticiler var. Lan birinizde kapıya vurdular yazsa ya. Hep sürtme amk. ilan bakma eğlencemizi de piç ediyo ipneler https://galeri.uludagsozluk.com/r/1585936/+ https://galeri.uludagsozluk.com/r/1585937/+
Bisktrn lan.
Şu sıralar fazlaca dolandırıcı ile dolmuş sitedir. internetten bulduklari ev fotoğraflarıni atıp uygun fiyata kiralarmış gibi yapıyorlar. Belli bir kapora topladıktan sonra hattı kapatıp yollarına devam ediyorlar. Not:dolandirilmadim ama gıcık oldum.
2. el fiyatlarının bu kadar yüksek olmasında neden olan site. adam 45 binlik arabaya 50 bin yazıyor pazarlık yaparım diye, öbürü 50 bini görüp e o zaman ben de 55 yazayım 50'ye düşerim diyor, fiyatlar uçuyor. bazen de satıcılar fiyat düşmüyor, ama o adam alıcı olsa pazarlıksız hayatta almaz.
bizim millet bi garip. satarken pahalı, alırken ucuz olsun ister. hiç kendini karşıdakinin yerine koymaz.
Herkesin çakal olduğunu öğrenmemizi sağlayan faydalı site.
Görseldeki ilan için araç sahibiyle görüşüldüğünde 'sadece ön tampon değişti onun dışında hiçbir sorunu yok, hasar kaydı 8000tl' dedi. Tramer sorgusunda 15000 TL hasar çıkıyor. Bir tek UFO saldırısına uğramamış onun dışında her tür hasarı almış. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1715604/+
Abimin arabasını bu siteden satmaya karar verdik. Soyadımın son harfi ş olduğu halde s yazdığım için kabul etmedi. Sonra onu düzelttim. Fotoları koydum. Son fotoğrafta telefon numarası göründüğü için kabul etmedi bu sefer.
Arkadaş benim anlamadığım şu: herif ismini amsikencük yapıyor. ilanın içinde kocaman puntolarla telefon numarasını yazıyor. Bir başka herif mahallenin delisi gibi açıklama yazıyor. Site hepsini kabul ediyor. Bizden bir tek ikametgah ilmuhaberi istemiyorlar.
ilginç kuralları olan site. Fotoğraf konusunda sorun yaşamıştım galiba. Ki haklılar. Letgoya atarcasına fotoğraflar koymuştum diye hatırlıyorum. Sonralarda aşmıştım bu sorunları.
Letgo : 20 kişi mesaj atar 1 tanesi alır. 9 tanesi saçma tekliflerde bulunur. 10 tanesi 2. Mesajı atmaz.
Sahibinden : 3 kişi mesaj atar 1 i alır.
Demem o ki sahibindende boş insan sayısı daha az. Daha ciddi bi ortam. Ama hakkını yemeyim letgodan daha çok malzeme sattım. ikisi de iyidir bana göre.