adı gibi sahibinden kullanıcıyı zerre adam yerine koymayan aksine galerilerin ekmeğine git gide daha çok yağ süren aç gözlü sömürücü site.
şahsi kullanıcı için ücretsiz ilan sayısı eskilerde senede 3 ten 1 e inmesi , aynı sene içinde bir yeni ilana 59 tl istenmesi zaten para tuzağı. ayrıca bir de bu 2. ilanın yani para verip aldığınız ilanın yayınlanma süresi yalnızca 1 ay, sonrasında her ay için tekrar 59 tl.
Peki biri bana anlatsın ilk ücretsiz ilanınız 1 sene yayında kalabiliyorken para verip satın aldığınız ilan hakkınız nasıl 1 ay olabiliyor.
Aç gözlülüğün bu kadarı. şahsi fikrim bu itlere para vereceğinize , her ilan için yeni bir kontürlü hat alıp 1 sene süresince yayında kalma hakkı ve ilanı ücretsiz yayınlama olanağı daha az maliyetli olacaktır.
umarım altarnatif siteler daha iyi yatırımlar ve kullanışlı sitelerle insanları bunlara mahkum etmez.
çok kısa sürede sonuç veren site.
paralı olmasına bir şey demek istemiyorum ama çakalsa bende çakalın kralıyım. bugüne kadar tam 14 alakasız akrabamı üye yaptım. ne yapayım 1 ay ilan vereceğiz diye 50 lira mı verelim. 1 yıl içinde 3 araba 1 akvaryum 2 adet olta sattım. düşünün oltayı bile sattım.
bir kerede dolandırıldım ama 30 lira daha fazlası olsa kan dökülürdü. çakma adidas alalım dedik ayakkabı geldi ama ayağa olmadı sonra bir numara büyüğü gelsin diye geri yolladım ama ne gelen var ne tel açan. neyse siz siz olun ayık olun...
üye olanların siteyi bit pazarı sandığı yer.
telefon ilanı veriyorum, adam daha ilan yayınlanır yayınlanmaz "x telefonu vericem üstüne ne kadar verirsin" yazıyor.
lan amına kodumun çocuğu, bit pazarı mı burası?
takas edeceğime dair nerede bir şey yazıyor?
sanki telefona karşılık leğen alacağım? eskisi gibi?
takasla alakası olmayan adama takas mesajı neden yazıyorsun it soyu tohumsuzlar.
bu kadar cahil ülkeye böyle bir hizmet fazla geliyor sanırım.
Galericiler yüzünden 2.el piyasası saçma sapan bir hal aldı adam 94 doğan slx arabaya 14 bin istiyor lan aynı model opel vectra 12 bin neyin kafasını yaşıyorsun bir an evvel galericilerin ilan vermesi yasaklansin piyasanin anasını bellediler.
Babamla 2001 model passat bakiyorduk burdan herif 27 binden koymuş fiyatını birde yanına bel altı boyalidir yazmış plakayı sorguladim 2009 yılından bu yana tam 14 kazaya karışmış pert arabayı enayinin birine geçirecekler.
verdiğim gitar ilanini fiyat piyasaya gore dusuk oldugu icin yayinlamayan site. sanane kardesim ucuza satiyorum ben.
ekleme: uzun bir bekleyişten sonra gitarı sattım. hasılı faydalı bir site.
şu sıralar türkiye' de ikinci el eşyaların alındığı site. mobil uygulaması çok kötüdür. takılıp durur kanser eder uğraşmayınız. piyasada daha güzel siteler bulunur.
ilk ilanın 30 gün süreyle ücretsiz olduğu sitedir.
yılda bir tane ücretsiz ilan hakkınız vardır.
Ayrıca;
aracımı halen satamadığım sitedir.
sözlük popilerinin ve ilgi budalalarının nick altına ilan versem şimdiye satmıştım.
zamanında çokça kullandığım bir site. ancak dolandırıcılara karşı dikkatli olmak gerek.
millete güvenip "önce havale sonra teslimat" şeklinde alışverişlere girişmemenizi tavsiye ederim. hatta imkanınız varsa yüz yüze alışveriş yapın.
tabii hep satıcılar kötü diye de bir şey yok.
bir keresinde çirkef bir müşterim olmuştu burada. eski gitarlarımdan biri satmıştım. herif çalmak için değil, bir projede kullanmak için alıyormuş. gitarın kusurlarını da söyledim. hatta denemesi için yanımda amfi bile getirmiştim. neyse alışverişi tamamladık. aradan 7-8 gün geçtikten sonra arayıp "ben paramı geri istiyorum." dedi.gitarı getir, sorununu ben hallederim, senden de kuruş para almam dedim ona da yanaşmadı. aklı sıra işi bittikten sonra ürünü teslim edecek.
derdi neymiş diye yanımda arkadaşla birlikte bununla buluşmaya gittim. orada bana atarlanmaya başladı, bir de sokak ortasında hırsız falan deyince benim tepem attı. tam buna girişecekken arkadaş aramıza girdi. hemen peşinden de etraftakiler geldi ayırmaya.
amele, görgüsüz, cahil, hayvan, hitaptan yoksun, yalancı, dolandırıcı ve ayak takımı köylü kafası kişilerin çok olduğu sitedir. bu it takımı sadece siteyi değil ülkeyi de etkiler.
ölücülere sövmekten bi hal olduğum site. 55 liraya yazdım koydum arabayı baktım arayan yok 53 yazdım. ölücü göt laleleri aramış 48 im var olur mu 50 den fazla veremem diye mesajlar görmekten deli oldum. o zaman 50 liralık arabaya bakacan gardaş diyip gönderiyom.
Türkiye'nin en büyük alışveriş platformlarından biri. Gayrimenkul alım, satım ve kiralama işlemlerinde, ilan sahiplerinin geneli emlakçı olmasına rağmen,
sahibinden şeklinde işlem yaptıkları site.