zamanında çokça kullandığım bir site. ancak dolandırıcılara karşı dikkatli olmak gerek.
millete güvenip "önce havale sonra teslimat" şeklinde alışverişlere girişmemenizi tavsiye ederim. hatta imkanınız varsa yüz yüze alışveriş yapın.
tabii hep satıcılar kötü diye de bir şey yok.
bir keresinde çirkef bir müşterim olmuştu burada. eski gitarlarımdan biri satmıştım. herif çalmak için değil, bir projede kullanmak için alıyormuş. gitarın kusurlarını da söyledim. hatta denemesi için yanımda amfi bile getirmiştim. neyse alışverişi tamamladık. aradan 7-8 gün geçtikten sonra arayıp "ben paramı geri istiyorum." dedi.gitarı getir, sorununu ben hallederim, senden de kuruş para almam dedim ona da yanaşmadı. aklı sıra işi bittikten sonra ürünü teslim edecek.
derdi neymiş diye yanımda arkadaşla birlikte bununla buluşmaya gittim. orada bana atarlanmaya başladı, bir de sokak ortasında hırsız falan deyince benim tepem attı. tam buna girişecekken arkadaş aramıza girdi. hemen peşinden de etraftakiler geldi ayırmaya.